MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / No Sweat: 90's R&B Top50

zoeken in:
De deadline is al een tijdje verstreken, dus ik weet niet of mijn stem nog telt.

Zet de nummers op volgorde en geeft punten van 10 tot 1.

76 Montell Jordan - Get it On… Tonite 8
74 Keith Sweat ft. Athena Cage - Nobody 5
67 Babyface & Stevie Wonder - How Come, How Long 2
64 Keith Sweat - Twisted 7
62 Tony Rich Project - Nobody Knows 3
60 Another Level - Freak Me 1
60 Blackstreet - Don't Leave Me 6
51 Groove Theory - Tell Me 10
47 R. Kelly and the Public Announcement - She's Got That Vibe 4
44 Rahsaan Patterson - So Fine 9

Deadline: zondag 13 maart om 13:45 uur

Die telt niet meer Teunnis. Morgen kunnen we hopelijk met de finale starten.

Nou iedereen die Tell Me 10 punten geeft, telt voor mij nog mee hoor
Hoe meer (stem)zielen, hoe meer vreugd.

Ben reuze benieuwd hoe de finale stemmingen gaan lopen.

Van mij mag ie ook meetellen. Vaste speler. Maar t is Reijersen call natuurlijk

catdog schreef:
Van mij mag ie ook meetellen. Vaste speler. Maar t is Reijersen call natuurlijk
Hij heeft net twee keer meegestemd, als je dan al een vaste speler bent.. Maar, van mij mogen de na de deadline stemmen (ook van de dagen hiervoor) ook best meetellen. Hoe meer stemmen, hoe representatiever de uitslag.

Haha, ik wilde zelf al zeggen, hoe ben ik in hemelsnaam een vaste speler. Mij maakt het niks uit hoor. De finale zal ik op tijd stemmen.

Oh echt? Zal dan in de war met mijn eigen K.O. zijn. Dan heb ik niks gezegd. Is gelukkig ook gunstiger voor Keith Sweat

Vandaag geen tijd. Presentatie van de finale volgt later.

Misschien ook leuk om iedereen zijn lijstje naar je toe te sturen, zodat we nog geen tussenstanden weten? Maar ja, jij bent de organisator, we zien het vanzelf hoe het gaat.

Extra tekst bij de nummers is trouwens altijd gewenst.

Beetje met de natte vinger gedaan, maar top 10 ingestuurd!

Met de natte vinger, Poek?
Dit is serieuze shit man

Grapje natuurlijk. In werkelijkheid heb ik elk nummer na tientallen keren beluisteren cijfers gegeven op basis van elementen als zang, tekst en melodie om zo een definitieve ranglijst te maken die verder stemmen overbodig maakt.

Beter

Het is al met al wel een beetje een suffe 'middle of the road' finale geworden. De grootste No Sweat iconen Keith 'No' Sweat en Montell J. niet eens in de finale..

Tja wie stemt er dan ook elke keer maar weer op Buckshot Lefonque - Another Day?

Zeker Keith S. had in de finale thuisgehoord.

Poeha schreef:
Tja wie stemt er dan ook elke keer maar weer op Buckshot Lefonque - Another Day?

Ik!

Dat vind je vast vervelend, ik vind het dan weer vervelend om bij elke ronde en ladder een zelfde soort opmerking van jou er over te lezen...

Ik stem ook op Lefonque! Prima nummer, fijn blazertje erin.

Precies 10 lijstjes binnen op dit moment.

vigil schreef:
(quote)

Ik!

Dat vind je vast vervelend, ik vind het dan weer vervelend om bij elke ronde en ladder een zelfde soort opmerking van jou er over te lezen...
Ik vind het helemaal niet vervelend, moet een ieder voor zich weten.

En och, dat ik het er vaak over heb, heeft puur te maken met het feit dat ik dit een geweldig topic vind en ik dat nummer niet thuis vind horen in de finale (waar het waarschijnlijk ook hoog zal scoren). Sobeit.
Dat jij mijn reacties dan weer vervelend vind (en anderen misschien ook) dat neem ik dan maar op de koop toe.

Gelukkig voor jou is dit topic (helaas) bijna ten einde en heb je (hier) geen last meer van me.

*weggejorist*

P.S. Was misschien verstandiger geweest als ik een smiley had geplaatst bij mijn eerdere reactie.

Je trekt het gelijk wel heel groot zeg.

Mb.
Ik volg dit topic niet op de voet, maar ik vind het jammer om te zien dat Montell niet in de finale staat. Hij zong gisteren bij Humberto! Blijkbaar herboren als vroom Christen, dus vunzige verwijzingen komen niet meer van zijn tong, maar gelukkig bleef This Is How We Do It herkenbaar. Heerlijk nummertje, toch wel.

Enfin, dat zou mijn nummer één zijn voor dit topic, maar No Diggity en Pony zijn leuke alternatieven.

Hoewel ik En Vogue een zeer goede band vind en zeker in dit topic thuis hoort, vind ik 3 x En Vogue in de top 10 wel flink overdreven. Maar ja, we zijn er zelf bij geweest...

Eens, daar had wel een TLC plaat voor in de plaats gemogen.

De diversiteit was groot en daarmee is het nu tijd voor een mooie finale.

10. Brandy & Monica - The Boy Is Mine | 54 pnt.
https://cdn.discogs.com/_cqdvSTSGn5Yw4XpN-d1fbB55AQ=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb()/discogs-images/R-1459365-1355237167-2822.jpeg.jpg
Nummer 1 van niemand
Nummer 10 van principal2000, Dwekk_ en thelion

"Dit nummer is echt matig en het is bijna onbegrijpelijk dat dit het tot de top 10 heeft gehaald. Hopelijk wordt dit de nummer 10." (principal2000)

"Twee tieneridolen in die tijd in Amerika die samen wat op poten hebben gezet. Erg fraai. Solo vond ik de hits van Monica net wat sterker dan die van Brandy." (Poeha)

"Altijd een beetje een kinderlijk nummer gevonden. Ook toentertijd. Dat dit in de finale staat is dan ook een grote verrassing voor mij. Vind het al geen top50 materiaal eigenlijk." (Reijersen)

9. En Vogue - Hold On | 56 pnt.
https://cdn.discogs.com/GW8eQrfk1u4DEZtMyveNCHfWPsM=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb()/discogs-images/R-190468-1284990281.jpeg.jpg
De nummer 1 van thelion
De nummer 10 van kemm, catdog, jeroentjuhh en edgar18

"Tja als je hem dan weer opzet is dit toch ook wel weer een puik nummer. Heb altijd in m'n hoofd dat deze beduidend minder is dan hun andere tracks in deze finale. Dat beduidend kunnen we wel wegstrepen." (Poeha)

"Op dit nummer van En Vogue vind ik hun sterke zang mooi naar voren komen." (principal2000)

"En Vogue werd slachtoffer van het eigen succes. Voor mij de minste van de drie in deze finale. En die drie is natuurlijk al veel te veel van het goede." (Reijersen)

8. Toni Braxton - You're Makin' Me High | 60 pnt.
http://ebid.s3.amazonaws.com/upload_medbig/7/6/2/1434480427-9759-421.jpg
De nummer 1 van niemand
De nummer 10 van Mb, Poek en Reijersen

"Gedurende dit topic is deze track weer flink in aanzien gestegen, na het heel lang niet meer gehoord te hebben en nadat het ook in de vergetelheid was geraakt. Meteen ook maar weer eens het debuutalbum erbij gepakt waar ook een aantal pareltjes op staan. Heerlijk nummer!" (Poeha)

"Dit nummer is heerlijk zwoel. Helaas heb ik hem wel kapot gedraaid."

"Verschrikkelijk, de manier waarop Braxton zingt. En dat doet ze natuurlijk ook nog eens op al haar nummers. Ik kan er maar niet aan wennen en dat zal ook niet meer gaan gebeuren. Het slechtste wat deze finale te bieden heeft." (Reijersen)

7. En Vogue - Free Your Mind | 73 pnt.
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41zxEJUfVwL.jpg
De nummer 1 van niemand
De nummer 10 van Teunnis

"Het derde nummer van En Vogue zou ik eigenlijk hoger willen plaatsen, maar omdat de groep 3 x voorkomt in de top 10 heb ik ze zo laag mogelijk gezet." (principal2000)

"Krachtige en fantastische track van de dames. Drie nummers in de finale. Ongehoord en eigenlijk ook teveel van het goede. Deze en Don't Let Go (Love) zijn subliem, dat kost Hold On wel wat plaatsjes. Of Free Your Mind echt 90's R&B is weet ik nog steeds niet door het vele gitaarwerk, maar toptrack blijft het en het doet hier mee, dus verdient het ook een toppositie." (Poeha)

"Het absolute bewijs op plaat hoe stoer deze dames toentertijd waren. Nummer knalt en heeft veel energie." (Reijersen)

6. En Vogue - Don't Let Go (Love) | 85 pnt.
http://streamd.hitparade.ch/cdimages/en_vogue-dont_let_go_(love)_s.jpg
De nummer 1 van Poeha
De nummer 10 van niemand

"Vanaf het eerste moment dat ik deze powerballad track ooit hoorde, is het al een persoonlijke overall favoriet, die zeker in m'n top 100 thuishoort. Punt!" (Poeha)

"Deze dames staan 3 keer in de top 10 en dat is in mijn ogen wat overdreven. Dit is misschien het nummer van ze wat anno 2016 het minst gedateerd klinkt." (principal2000)

"Terecht finalemateriaal en het beste wat En Vogue gemaakt heeft. De kracht in de stemmen blijft ongehoord." (reijersen)

Gast
geplaatst: vandaag om 08:49 uur

geplaatst: vandaag om 08:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.