MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2016

zoeken in:

01-04: William Fitzsimmons - Hear Your Heart (aERodynamIC / 5 / 7,1)
02-04: Steve - Two Point Nearly Zero (Arrie)

de zang tilt het nummer voor mij omhoog. 7,5
Ben toch wel geintrigeerd geraakt door dit nummer. Had niet verwacht dat hier een dame achter zat.

02-04: Steve - Two Point Nearly Zero (Arrie / 4 / 6,98)
03-04: Pumarosa - Cecile (Sunderland / / )

7,7, doet me wel erg denken aan Blonde Redhead

Ja, dat vergelijk snap ik wel, iig qua zang. De zang vind ik dan ook erg sterk in dit nummer.

8,5

6 .... ik kom niet echt tot hoge scores de laatste tijd in dit topic

Dame heeft duidelijk de Franse zuchtmeisjes workshop gevolgd, ik heb moeite met de zang. Muzikaal is het aardig; de combi doet een beetje beauty and the beast aan; daar vind ik de genoemde Blonde Redhead veel beter in. Ook een type als Harriet Wheeler - Sundays voor de duidelijkheid - zou hier beter passen; of Imogen Heap. Daarom:

6,5

Priestess was beter.

7,7

panjoe (moderator)
6,5

panjoe (moderator)
Een mooie 7,29 van 11 stemmers voor Cecile.

03-04: Pumarosa - Cecile (Sunderland / 11 / 7,29 )
04-04: Shura - Touch [Four Tet Remix] (panjoe / / )

Four Tet kan zich beter bezighouden met het maken van dansbare remixen van popmuziek, die liggen mij veel beter dan de experimentele platen die hij de laatste jaren uitbrengt.

Zijn remix voor Eric Prydz was echt fantastisch, deze is gewoon wel lekker. Maar heb hem pas een keker of 3 gehoord, dus de waardering kan nog wel groeien.

6,5

Poppy indeed - voor mij had er iets meer curry (of peper) in gemogen - al moet ik zeggen dat ik het origineel nog niet heb gehoord. Goed remixen is natuurlijk wel een gave; de eerste Depeche Mode - Remixes 81...04 [3 Disc Edition] (2004) bevat genoeg voorbeelden van hoe het niet moet

6,5

Niet het juiste nummer gekozen om te remixen, gok ik. In ieder geval weinig verbluffend. Deze fanboi is beter gewend.

7,1

panjoe (moderator)
8

03-04: Pumarosa - Cecile (Sunderland / 11 / 7,29 )
04-04: Shura - Touch [Four Tet Remix] (panjoe / 8 / 6,83)
05-05: Suzanne Kraft - DJ Safety Track (herman /

Doet me een beetje denken aan Ellen Allien in haar beste dagen. Begint een beetje industrieel en duister, maar is uiteindelijk behoorlijk sexy.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:43 uur

geplaatst: vandaag om 07:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.