Muziek / Muziekgames / 2015: K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 28 april 2017, 12:16 uur
Snakehips door na 48 uur
2. Kendrick Lamar feat. Assassin - The Blacker the Berry vs. Kendrick Lamar - King Kunta
0-1
2. Kendrick Lamar feat. Assassin - The Blacker the Berry vs. Kendrick Lamar - King Kunta
0-1
0
geplaatst: 28 april 2017, 16:37 uur
FINALE!!!
Tot de 6, 2 verschil
1. Kendrick Lamar - King Kunta vs. Snakehips feat. Chance the Rapper & Tinashe - All My Friends
0-1 voor mij een perfecte finale!
Tot de 6, 2 verschil
1. Kendrick Lamar - King Kunta vs. Snakehips feat. Chance the Rapper & Tinashe - All My Friends
0-1 voor mij een perfecte finale!
0
geplaatst: 28 april 2017, 16:58 uur
1-1
Helemaal uit het oog verloren dit topic. The Blacker The Berry tegen Let It Happen zou mijn droomfinale geweest zijn, maar King Kunta is natuurlijk ook geweldig. Met de andere finalist heb ik weinig.
Helemaal uit het oog verloren dit topic. The Blacker The Berry tegen Let It Happen zou mijn droomfinale geweest zijn, maar King Kunta is natuurlijk ook geweldig. Met de andere finalist heb ik weinig.
0
geplaatst: 28 april 2017, 17:23 uur
4-2, top, ook gewoon mijn nummer 1 van dat jaar.
We kunnen bijna starten met editie 2016!
0
geplaatst: 28 april 2017, 17:46 uur
Arno schreef:
Editie 2016 is al in volle gang

0
geplaatst: 28 april 2017, 20:02 uur
Het kon ook niet anders
Kendrick Lamar is de winnaar van de 2015 K.O.! In Nederland heeft 'King Kunta' nooit gechart (schandalig natuurlijk) maar het is wel een écht anthem geworden in vele clubs bij het uitgaan. En verdiend! Natuurlijk een mijlpaal in het al geweldige oeuvre van Kendrick.
Bedankt allemaal voor het meespelen en hopelijk haken jullie nog even aan bij de 2016 K.O., die kan nog wel wat meer stemmers gebruiken!
Kendrick Lamar is de winnaar van de 2015 K.O.! In Nederland heeft 'King Kunta' nooit gechart (schandalig natuurlijk) maar het is wel een écht anthem geworden in vele clubs bij het uitgaan. En verdiend! Natuurlijk een mijlpaal in het al geweldige oeuvre van Kendrick.
Bedankt allemaal voor het meespelen en hopelijk haken jullie nog even aan bij de 2016 K.O., die kan nog wel wat meer stemmers gebruiken!

0
geplaatst: 28 april 2017, 20:49 uur
catdog schreef:
In Nederland heeft 'King Kunta' nooit gechart (schandalig natuurlijk)
In Nederland heeft 'King Kunta' nooit gechart (schandalig natuurlijk)
Inderdaad zeg! België deed het op dat vlak een stuk beter met een 15de plek.
* denotes required fields.