Muziek / Muziekgames / Iconen van de 20e eeuw (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2016, 11:01 uur
2-2
Edit: Judy Garland is toch vooral een iconische actrice? Bij moviemeter zou ik op haar stemmen.
Edit: Judy Garland is toch vooral een iconische actrice? Bij moviemeter zou ik op haar stemmen.

0
geplaatst: 13 maart 2016, 11:31 uur
luigifort schreef:
Jullie houden je niet echt aan jullie eigen argumenten he west en edgar..
Lauryn 1 soloalbum en paar met Fugees that's all...
Ik denk dat jij je niet zo goed in beide artiesten hebt verdiept en laat leiden door enig vooringenomen sentiment. Jullie houden je niet echt aan jullie eigen argumenten he west en edgar..
Lauryn 1 soloalbum en paar met Fugees that's all...
Het album 'The Miseducation of Lauryn Hill' is wereldwijd meer verkocht dan al het Cocteau Twins werk bij elkaar. Hetzelfde geldt overigens voor The Score met The Fugees. CT, hoewel een prima band heeft nooit veel noemenswaardig succes gekend, grootste uitschieters zijn een zevende plek in de albumlijsten en een negenentwintigste plek in de singleslijst. En daartegenover staat dus een flinke rij hits (meerdere keren op #1) en de bijkomende invloed die catdog al aanhaalt.
Al met al, een stuk beter te verantwoorden dan een stem op Kate Pierson tegen Aretha
.4-2
0
geplaatst: 13 maart 2016, 11:47 uur
Hits en Singles zeggen me niet zoveel..dan moet Bieber winnen bij de mannen
0
geplaatst: 13 maart 2016, 12:04 uur
Owh, vanwaar dan de opmerking 'Lauryn 1 soloalbum en paar met Fugees'? Daarmee lijk je toch echt te verwijzen naar hetgeen de artiest in kwestie heeft opgeleverd...
0
geplaatst: 13 maart 2016, 12:31 uur
Dus niet veel uitgebracht zoals ik al eerder zei..ik heb het niet over hits of nr 1 albums..
Slechts 2 albums met Fugees..en 1 soloalbum van bijna 20 jaar geleden
Slechts 2 albums met Fugees..en 1 soloalbum van bijna 20 jaar geleden

0
geplaatst: 13 maart 2016, 12:35 uur
Corry Konings heeft ook veel hits gehad..maar die lag er hier zo uit...
* denotes required fields.