MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Iconen van de 20e eeuw (K.O.)

zoeken in:
2-2

Edit: Judy Garland is toch vooral een iconische actrice? Bij moviemeter zou ik op haar stemmen.

3-2

luigifort schreef:
Jullie houden je niet echt aan jullie eigen argumenten he west en edgar..
Lauryn 1 soloalbum en paar met Fugees that's all...
Ik denk dat jij je niet zo goed in beide artiesten hebt verdiept en laat leiden door enig vooringenomen sentiment.

Het album 'The Miseducation of Lauryn Hill' is wereldwijd meer verkocht dan al het Cocteau Twins werk bij elkaar. Hetzelfde geldt overigens voor The Score met The Fugees. CT, hoewel een prima band heeft nooit veel noemenswaardig succes gekend, grootste uitschieters zijn een zevende plek in de albumlijsten en een negenentwintigste plek in de singleslijst. En daartegenover staat dus een flinke rij hits (meerdere keren op #1) en de bijkomende invloed die catdog al aanhaalt.

Al met al, een stuk beter te verantwoorden dan een stem op Kate Pierson tegen Aretha .

4-2

Hits en Singles zeggen me niet zoveel..dan moet Bieber winnen bij de mannen

Owh, vanwaar dan de opmerking 'Lauryn 1 soloalbum en paar met Fugees'? Daarmee lijk je toch echt te verwijzen naar hetgeen de artiest in kwestie heeft opgeleverd...

4-3

Dus niet veel uitgebracht zoals ik al eerder zei..ik heb het niet over hits of nr 1 albums..
Slechts 2 albums met Fugees..en 1 soloalbum van bijna 20 jaar geleden

Corry Konings heeft ook veel hits gehad..maar die lag er hier zo uit...

37. Janet Jackson vs. Ann Wilson (Heart)

1-0

Cured
5-0

38. Grace Jones vs. Peggy Lee

1-0

Lastige dit...

2-0

Cured
3-0

5-0

39. Mariska Veres (Shocking Blue) vs. Marlene Dietrich

0-1

0-2

Gast
geplaatst: vandaag om 06:15 uur

geplaatst: vandaag om 06:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.