MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:

zaaf
3-2

4-2 toch wel

5-2

Kare Kare

Ze staan op pagina 334

Uiteraard is een ieder vrij om nieuwe battles te plaatsen (graag zelfs), bij voorkeur dan met de betreffende linkjes naar de clip.

16. I am in Love vs. Skin Feeling

Ga hier toch maar voor de gevoelige ipv rockende Crowded House

1-0

zaaf
1-1

17. Mansion in the Slums vs. Time Immemorial

Eén van mijn favoriete nummers van Crowded House

0-1

Bonk schreef:
Ik sluit niet uit dat Chocolate Cake het niet veel rondes meer gaat redden, want zeker niet bij hun beste werk inderdaad maar zo vervelend vind ik dat nummer nu ook niet weer. Heeft wel een fijne vibe vind ik.
Inderdaad, lekkere energieke opener tussen hun soms best wel lijzige (oké, dat woord is wel veel te negatief) oeuvre.

2-3

Het aardige van deze KO is dat ik sommige liedjes al een kleine tien jaar niet meer heb gehoord. Ik heb heel veel naar CH geluisterd in mijn late middelbare schooljaren, zo rond 2008-2009. Aangezien ik Intriguer uit 2010 nauwelijks ken, luisterde ik toen al stukken minder naar de band. Het is erg leuk om liedjes die je zo lang niet hebt gehoord (maar toch erg goed kent) weer terug te horen. Het is in ieder geval zeker niet zo dat ik de band niet goed meer vind.

2-4

18. Locked Out vs. Don't Dream It's Over

0-1

1-1

zaaf
2-1

1-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:00 uur

geplaatst: vandaag om 09:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.