Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 25 oktober 2018, 21:10 uur
Ze staan op pagina 334 
Uiteraard is een ieder vrij om nieuwe battles te plaatsen (graag zelfs), bij voorkeur dan met de betreffende linkjes naar de clip.
16. I am in Love vs. Skin Feeling
Ga hier toch maar voor de gevoelige ipv rockende Crowded House
1-0

Uiteraard is een ieder vrij om nieuwe battles te plaatsen (graag zelfs), bij voorkeur dan met de betreffende linkjes naar de clip.
16. I am in Love vs. Skin Feeling
Ga hier toch maar voor de gevoelige ipv rockende Crowded House
1-0
0
geplaatst: 25 oktober 2018, 22:42 uur
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 10:49 uur
Bonk schreef:
Ik sluit niet uit dat Chocolate Cake het niet veel rondes meer gaat redden, want zeker niet bij hun beste werk inderdaad maar zo vervelend vind ik dat nummer nu ook niet weer. Heeft wel een fijne vibe vind ik.
Inderdaad, lekkere energieke opener tussen hun soms best wel lijzige (oké, dat woord is wel veel te negatief) oeuvre.Ik sluit niet uit dat Chocolate Cake het niet veel rondes meer gaat redden, want zeker niet bij hun beste werk inderdaad maar zo vervelend vind ik dat nummer nu ook niet weer. Heeft wel een fijne vibe vind ik.
1
geplaatst: 26 oktober 2018, 11:31 uur
2-3
Het aardige van deze KO is dat ik sommige liedjes al een kleine tien jaar niet meer heb gehoord. Ik heb heel veel naar CH geluisterd in mijn late middelbare schooljaren, zo rond 2008-2009. Aangezien ik Intriguer uit 2010 nauwelijks ken, luisterde ik toen al stukken minder naar de band. Het is erg leuk om liedjes die je zo lang niet hebt gehoord (maar toch erg goed kent) weer terug te horen. Het is in ieder geval zeker niet zo dat ik de band niet goed meer vind.
Het aardige van deze KO is dat ik sommige liedjes al een kleine tien jaar niet meer heb gehoord. Ik heb heel veel naar CH geluisterd in mijn late middelbare schooljaren, zo rond 2008-2009. Aangezien ik Intriguer uit 2010 nauwelijks ken, luisterde ik toen al stukken minder naar de band. Het is erg leuk om liedjes die je zo lang niet hebt gehoord (maar toch erg goed kent) weer terug te horen. Het is in ieder geval zeker niet zo dat ik de band niet goed meer vind.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.