Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2018, 09:01 uur
8. It's Only Natural vs. Amsterdam
1-0
Hartverscheurende keuze
1-0
Hartverscheurende keuze
0
geplaatst: 1 november 2018, 23:27 uur
DE KWARTFINALES VAN DE CROWDED HOUSE KO!
https://pbs.twimg.com/profile_images/777473751004819456/VIQ2SYc5_400x400.jpg
Wij mij van tevoren gezegd zou hebben dat er bij de laatste acht nog maar één nummer van Woodface over zou zijn, zou ik toch wel wat scheef aangekeken hebben, denk ik.
Daarnaast had ik ook niet verwacht dat Intriguer (Amsterdam) en Recurring Dream (Not the Girl You Think You Are) ook nog vertegenwoordigd zouden zijn. Met twee prachtige nummers dat wel, maar niet verwacht dat ze genoeg stemmen zouden halen tegen toch wel veel bekendere nummers.
Daarnaast nog één van het debuut en twee van Temple of Low Men en Together Alone, waarmee dus geen enkel album er echt uit springt.
Geen voorspelbaar verloop dus! Maar wie maalt er om als je ziet wat voor acht pareltjes er nog over zijn. Tuurlijk mis ik wel een paar favorieten, maar vermoed dat dat bij een ieder zo is.
Dat vreselijke koppelen heb ik weer met liefde aan random.org overgelaten.
Dit zijn de 4 kwartfinales, we gaan tot de 7, 1 verschil.
1. Better Be Home Soon vs. Amsterdam
2. Private Universe vs. Nails in My Feet
3. Fall at Your Feet vs. Not the Girl You Think You Are
4. Into Temptation vs. Don't Dream It's Over
https://pbs.twimg.com/profile_images/777473751004819456/VIQ2SYc5_400x400.jpg
Wij mij van tevoren gezegd zou hebben dat er bij de laatste acht nog maar één nummer van Woodface over zou zijn, zou ik toch wel wat scheef aangekeken hebben, denk ik.
Daarnaast had ik ook niet verwacht dat Intriguer (Amsterdam) en Recurring Dream (Not the Girl You Think You Are) ook nog vertegenwoordigd zouden zijn. Met twee prachtige nummers dat wel, maar niet verwacht dat ze genoeg stemmen zouden halen tegen toch wel veel bekendere nummers.
Daarnaast nog één van het debuut en twee van Temple of Low Men en Together Alone, waarmee dus geen enkel album er echt uit springt.
Geen voorspelbaar verloop dus! Maar wie maalt er om als je ziet wat voor acht pareltjes er nog over zijn. Tuurlijk mis ik wel een paar favorieten, maar vermoed dat dat bij een ieder zo is.
Dat vreselijke koppelen heb ik weer met liefde aan random.org overgelaten.
Dit zijn de 4 kwartfinales, we gaan tot de 7, 1 verschil.
1. Better Be Home Soon vs. Amsterdam
2. Private Universe vs. Nails in My Feet
3. Fall at Your Feet vs. Not the Girl You Think You Are
4. Into Temptation vs. Don't Dream It's Over
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.