Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 9 februari 2019, 08:45 uur
0
geplaatst: 9 februari 2019, 09:32 uur
Enkele mogelijk geïnteresseerden? Ploppesteksel, Renoir, aERodynamIC, E-Clect-Eddy, nico1616, arcade monkeys, Fathead, GrafGantz, Poeha, Gretz, wibro, kemm, Don Cappuccino, DjFrankie
0
geplaatst: 9 februari 2019, 14:42 uur
01. stoepkrijt - Kasabian
02. jordidj1 - A Tribe Called Quest
03. Hanszel - Faith No More
04. itchy - Nina Simone
05. Hacker - Kyuss
06. Casartelli - Twelfth Night
07. dix - Thin White Rope
08. Bonk - The Beach Boys
09. vigil - Fish
10. Gretz - Vampire Weekend
11. arcade monkeys - Boygenius
02. jordidj1 - A Tribe Called Quest
03. Hanszel - Faith No More
04. itchy - Nina Simone
05. Hacker - Kyuss
06. Casartelli - Twelfth Night
07. dix - Thin White Rope
08. Bonk - The Beach Boys
09. vigil - Fish
10. Gretz - Vampire Weekend
11. arcade monkeys - Boygenius
0
geplaatst: 10 februari 2019, 14:04 uur
4-3
Weet niet direct hoezo ik genoemd ben, mogelijk heb ik een keer gereageerd op een nummer? Want ik ken hooguit twee van de tracks van Annie. Maar dit is wel meteen een mooie manier om haar beste (?) nummers eens te leren kennen. Dus mocht ik tijd genoeg hebben, zal ik zeker meestemmen.
Weet niet direct hoezo ik genoemd ben, mogelijk heb ik een keer gereageerd op een nummer? Want ik ken hooguit twee van de tracks van Annie. Maar dit is wel meteen een mooie manier om haar beste (?) nummers eens te leren kennen. Dus mocht ik tijd genoeg hebben, zal ik zeker meestemmen.
0
geplaatst: 10 februari 2019, 14:06 uur
2. Marry Me vs. Fast Slow Disco
0-1
Deze was al snel duidelijk. Fijne track dat Fast Slow Disco.
0-1
Deze was al snel duidelijk. Fijne track dat Fast Slow Disco.
1
geplaatst: 10 februari 2019, 14:43 uur
Poeha schreef:
4-3
4-3
Waarschijnlijk eens een nummer van haar op 1 gezet in SvhJ. Ik ben niet te streng geweest bij mijn selectie. ^^
0
geplaatst: 13 februari 2019, 19:58 uur
24u zeker. Dit wordt dus zo'n KO. ?
4. New York vs. Landmines
4. New York vs. Landmines
0
geplaatst: 13 februari 2019, 20:59 uur
3-0
Duidelijk. Misschien doet deze KO mij nog van gedachte veranderen, maar op dit moment is New York mijn favoriete St. Vincent nummer.
Duidelijk. Misschien doet deze KO mij nog van gedachte veranderen, maar op dit moment is New York mijn favoriete St. Vincent nummer.
0
geplaatst: 13 februari 2019, 22:32 uur
5. I Am an Ape (feat. David Byrne) vs. Laughing with a Mouth of Blood
0-1
0-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.