Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 16 augustus 2019, 20:14 uur
Nina.
Jammer dat persoonlijk favoriet He Needs Me niet meedoet.
5-2
7. Sunday in Savannah vs. Don't Let Me Be Misunderstood
0-1
Jammer dat persoonlijk favoriet He Needs Me niet meedoet.5-2
7. Sunday in Savannah vs. Don't Let Me Be Misunderstood
0-1
1
geplaatst: 16 augustus 2019, 20:29 uur
Ik gebruik dit spel om ook eens wat meer van Nina Simone te luisteren en leren kennen, maar dat is absoluut geen straf. Dit zijn twee prachtnummers.
1-1
1-1
0
geplaatst: 16 augustus 2019, 20:39 uur
2-1. PRachtig, ontroerend...
Helaas, dat zal altijd zo zijn bij een artiest met zo'n groot oeuvre. Het nummer staat ook bepaald niet tussen de hoogst gewaardeerde nummer van de plaat waar het op staat, dus het heeft zelfs geen kans gehad. Hooguit had ik meer nummers kunnen selecteren maar 64 vind ik al echt wel veel
Helaas, dat zal altijd zo zijn bij een artiest met zo'n groot oeuvre. Het nummer staat ook bepaald niet tussen de hoogst gewaardeerde nummer van de plaat waar het op staat, dus het heeft zelfs geen kans gehad. Hooguit had ik meer nummers kunnen selecteren maar 64 vind ik al echt wel veel

0
geplaatst: 16 augustus 2019, 20:48 uur
itchy schreef:
(quote)
Snap ik, het was ook zeker geen verwijt aan jou.
Verbaas me er wel over dat het zo laag staat bij die plaat. Bij deze toch even kort in de schijnwerpers gezet dan.
1
geplaatst: 16 augustus 2019, 20:51 uur
Koenr schreef:
Verbaas me er wel over dat het zo laag staat bij die plaat. Bij deze toch even kort in de schijnwerpers gezet dan.
(quote)
Ik ga hem in elk geval nog eens luisteren

2
geplaatst: 16 augustus 2019, 23:17 uur
Ik ken zo veel van deze dame niet, maar deze KO zette me wel aan om eens een avondje door haar oeuvre te akkeren en, man, wat een fantastische muziek allemaal. Een hele hele grote madam, dat is zeker.
0
geplaatst: 17 augustus 2019, 08:17 uur
Fathead schreef:
Ik ken zo veel van deze dame niet, maar deze KO zette me wel aan om eens een avondje door haar oeuvre te akkeren en, man, wat een fantastische muziek allemaal. Een hele hele grote madam, dat is zeker.
Zin om mee te doen?
0
geplaatst: 17 augustus 2019, 13:46 uur
8. Nobody's Fault But Mine vs. Black Is the Color of My True Love's Hair
0-1
0-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.