Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juni 2016, 17:26 uur
bonothecat schreef:
Ik weet niet hoe snel deze ko zal verlopen, maar een regel dat je minimaal 24 uur kunt stemmen op een battle zou ik wel fijn vinden.
Ik weet niet hoe snel deze ko zal verlopen, maar een regel dat je minimaal 24 uur kunt stemmen op een battle zou ik wel fijn vinden.
Daar geef ik graag gehoor aan. De uitschrijver van de K.O. mag toch naar eigen inzien de regels schrijven en hanteren? Nou, dan gaat het als volgt:
Aan het eind van de werkdag plaats ik steeds de volgende battle, en die loopt dus ongeveer een dag. En ik moet jullie waarschuwen: mijn werkdagen lopen soms lang door dus de ene battle duurt wat langer dan de andere. De uitslag op moment van 'verversen' is meteen bepalend, bij gelijke stand doe ik een stiekeme loting. We hebben 64 nummers, dus met een K.O systeem met elke dag een verse battle betekent dat 32 + 16 + 8 + 4 + 2 +1 = 63 battles. Dan zijn we half augustus klaar

0
geplaatst: 15 juni 2016, 18:56 uur
Alle ballen zijn weer afgekoeld, en de eerste battle had wat mij betreft ook de 63ste kunnen zijn ... Twee van m'n favorieten. Amazing Grace zou zonder al teveel weerstand tot en met Augustus mee moeten draaien. Maar Down is één van die nummers waarin Sparhawk laat horen wat een fantastisch gitarist hij eigenlijk is. Als de elektrische gitaar een instrument is om emoties en gevoelens mee te communiceren, dan hoort Alan Sparhawk bij de besten.
versus
De battle blijft zo'n 24 uur staan, waarna ik een nieuwe plaats.
versus
De battle blijft zo'n 24 uur staan, waarna ik een nieuwe plaats.
0
geplaatst: 15 juni 2016, 19:52 uur
Met een tweede keer Low in het vooruitschiet (zaterdag op BKS) een goed moment om nog eens dieper in hun oeuvre te duiken.
dix zou je de andere battles van ronde 1 ook alvast kunnen posten? Dan hebben we de mogelijkheid om nummers voor te beluisteren.
1-4
dix zou je de andere battles van ronde 1 ook alvast kunnen posten? Dan hebben we de mogelijkheid om nummers voor te beluisteren.
1-4
0
geplaatst: 15 juni 2016, 20:04 uur
Nee, die houd ik onder de pet ? aan het eind van elke dag dus een verrassing. Maar voor het luisteren: Er is een spotify-lijst.
0
geplaatst: 15 juni 2016, 20:08 uur
dix schreef:
Nee, die houd ik onder de pet ? aan het eind van elke dag dus een verrassing. Maar voor het luisteren: Er is een spotify-lijst.
(quote)
Ah top, daar kan ik ook mee uit de voeten.

0
geplaatst: 16 juni 2016, 17:46 uur
10 deelnemers, jullie maken me blij 
Volgende battle: Wederom een nummer van het debuut, maar nu tegenover een recent nummer dat bij mij Vriendschap van Het Goede Doel in herinnering roept. Er staan betere nummers op de laatste van Low, en laten we zuinig zijn met I Could Live In Hope. The House Is On Fire, tot morgen !
versus

Volgende battle: Wederom een nummer van het debuut, maar nu tegenover een recent nummer dat bij mij Vriendschap van Het Goede Doel in herinnering roept. Er staan betere nummers op de laatste van Low, en laten we zuinig zijn met I Could Live In Hope. The House Is On Fire, tot morgen !
versus
0
geplaatst: 16 juni 2016, 22:42 uur
4-3
Op Rope klinkt Alan's gitaar veel ieler en met veel ruimte, ook zijn stem klinkt fragieler en iets wat onzuiver. Allemaal wel mooi maar vind de tekst van No Comprende sterker.
Op Rope klinkt Alan's gitaar veel ieler en met veel ruimte, ook zijn stem klinkt fragieler en iets wat onzuiver. Allemaal wel mooi maar vind de tekst van No Comprende sterker.
0
geplaatst: 17 juni 2016, 18:29 uur
Volgende
Low maakt kathedralen en Low maakt miniatuurtjes .... Hier een mooie pairing van die twee. Bij het intro van Nothing But Heart klinkt onze gitaarbeul nog eventjes als Keiji Haino, maar uiteindelijk gaan we toch naar overbekend terrein. Moet het allemaal zo serieus? Nee hoor, in Death of a Salesman legt Alan juist de nodige zelfspot aan de dag. The Future Is Prisms And Math !
versus
Low maakt kathedralen en Low maakt miniatuurtjes .... Hier een mooie pairing van die twee. Bij het intro van Nothing But Heart klinkt onze gitaarbeul nog eventjes als Keiji Haino, maar uiteindelijk gaan we toch naar overbekend terrein. Moet het allemaal zo serieus? Nee hoor, in Death of a Salesman legt Alan juist de nodige zelfspot aan de dag. The Future Is Prisms And Math !
versus
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.