MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:
Casartelli (moderator)
0-3

Arbeidsdeskundige
1-3

Casartelli (moderator)
lastig al

0-3

3 The Ceiling Speaks --- Counterpoint

0-1

Beide meer dan prima

Arbeidsdeskundige
1-1

Casartelli (moderator)
2-2

Casartelli (moderator)

2-2 (beslissende stem gezocht)

4 We Are Sane --- Love Song

1-0

2-2 (beslissende stem gezocht)

1-1
Had wel twee rondjes later mogen zijn

Misschien wil Mssr Renard ook meedoen?

Mssr Renard
Oh hoi.
Twelfth Night, die vind ik wel goed. Maar dan wel alles tot 1991, daarna ken ik niks meer van ze.

Even een vraag: Twelfth Night stond bekend om haar liveplaten. Veel liveversies van songs vind ik beter dan de studioversies. Dan zijn er ook een paar songs die geëvolueerd zijn door de jaren heen. Is het belangrijk om welke versie het gaat. Of stemmen we op alle versies, de compositie zeg maar?

Edit: ik ga vandaag gelijk eens (wat er op Spotify staat) luisteren. Ik heb nl. geen Twelfth Night meer fysiek in bezit.

Mssr Renard

3-2 (beslissende stem gezocht), nav liveversie Live and Let Live

2-1

Casartelli (moderator)
Mssr Renard schreef:
Even een vraag: Twelfth Night stond bekend om haar liveplaten. Veel liveversies van songs vind ik beter dan de studioversies. Dan zijn er ook een paar songs die geëvolueerd zijn door de jaren heen. Is het belangrijk om welke versie het gaat. Of stemmen we op alle versies, de compositie zeg maar?
Leuk dat je meedoet. Je mag (naar goed MuMe-gebruik) bij elk nummer je favoriete versie in gedachten nemen. Er zitten nota bene een paar nummers tussen waar alleen een liveversie van is.

Mssr Renard
Casartelli schreef:
Leuk dat je meedoet. Je mag (naar goed MuMe-gebruik) bij elk nummer je favoriete versie in gedachten nemen. Er zitten nota bene een paar nummers tussen waar alleen een liveversie van is.

Dank je wel. En stem aangepast, met toelichting ?

3-1

Eens met Vigil, dit had zo de kwart of halve finale mogen zijn

Arbeidsdeskundige
4-1

Mssr Renard
5 Für Helene Part 2 --- Für Helene

0 - 1

Twee instrumentaaltjes waarvan ik part 1 meer kop en staart vind hebben.

Casartelli (moderator)
Het is wel een bizarre battle, loting is a bitch. Mijn keuze viel net de andere kant op.

1-1

Arbeidsdeskundige
1-2

Zoals wel vaker gebruik ik dit spel om (verder) bekend te raken met het oeuvre van een band die ik potentieel wel goed vind. Juist één van de leuke elementen van dit spel.
Het is dan wel grappig om te merken dat ik wel echt enthousiast raak als ik deel 1 afspeel, maar er bij deel 2 gedeeltes inzitten die bijna op mijn zenuwen werken. En waar het dan inzit...

Hoe dan ook, duidelijk
2-3

niet duidelijk maar ook die kant

2-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:49 uur

geplaatst: vandaag om 10:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.