Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 november 2019, 22:34 uur
3 The Ceiling Speaks --- Counterpoint
2-2 (beslissende stem gezocht)
4 We Are Sane --- Love Song
1-0
1-0
0
geplaatst: 5 november 2019, 22:43 uur
1-1
Had wel twee rondjes later mogen zijn
1-1
Had wel twee rondjes later mogen zijn
1
Mssr Renard
geplaatst: 6 november 2019, 07:23 uur
Oh hoi.
Twelfth Night, die vind ik wel goed. Maar dan wel alles tot 1991, daarna ken ik niks meer van ze.
Even een vraag: Twelfth Night stond bekend om haar liveplaten. Veel liveversies van songs vind ik beter dan de studioversies. Dan zijn er ook een paar songs die geëvolueerd zijn door de jaren heen. Is het belangrijk om welke versie het gaat. Of stemmen we op alle versies, de compositie zeg maar?
Edit: ik ga vandaag gelijk eens (wat er op Spotify staat) luisteren. Ik heb nl. geen Twelfth Night meer fysiek in bezit.
Twelfth Night, die vind ik wel goed. Maar dan wel alles tot 1991, daarna ken ik niks meer van ze.
Even een vraag: Twelfth Night stond bekend om haar liveplaten. Veel liveversies van songs vind ik beter dan de studioversies. Dan zijn er ook een paar songs die geëvolueerd zijn door de jaren heen. Is het belangrijk om welke versie het gaat. Of stemmen we op alle versies, de compositie zeg maar?
Edit: ik ga vandaag gelijk eens (wat er op Spotify staat) luisteren. Ik heb nl. geen Twelfth Night meer fysiek in bezit.
0
Mssr Renard
geplaatst: 6 november 2019, 07:24 uur
3-2 (beslissende stem gezocht), nav liveversie Live and Let Live
2-1
3-2 (beslissende stem gezocht), nav liveversie Live and Let Live
2-1
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 november 2019, 09:56 uur
Mssr Renard schreef:
Leuk dat je meedoet. Je mag (naar goed MuMe-gebruik) bij elk nummer je favoriete versie in gedachten nemen. Er zitten nota bene een paar nummers tussen waar alleen een liveversie van is.Even een vraag: Twelfth Night stond bekend om haar liveplaten. Veel liveversies van songs vind ik beter dan de studioversies. Dan zijn er ook een paar songs die geëvolueerd zijn door de jaren heen. Is het belangrijk om welke versie het gaat. Of stemmen we op alle versies, de compositie zeg maar?
0
Mssr Renard
geplaatst: 6 november 2019, 09:58 uur
Casartelli schreef:
Leuk dat je meedoet. Je mag (naar goed MuMe-gebruik) bij elk nummer je favoriete versie in gedachten nemen. Er zitten nota bene een paar nummers tussen waar alleen een liveversie van is.
Leuk dat je meedoet. Je mag (naar goed MuMe-gebruik) bij elk nummer je favoriete versie in gedachten nemen. Er zitten nota bene een paar nummers tussen waar alleen een liveversie van is.
Dank je wel. En stem aangepast, met toelichting ?
0
geplaatst: 6 november 2019, 14:57 uur
3-1
Eens met Vigil, dit had zo de kwart of halve finale mogen zijn
3-1
Eens met Vigil, dit had zo de kwart of halve finale mogen zijn
0
Mssr Renard
geplaatst: 6 november 2019, 16:54 uur
5 Für Helene Part 2 --- Für Helene
0 - 1
Twee instrumentaaltjes waarvan ik part 1 meer kop en staart vind hebben.
0 - 1
Twee instrumentaaltjes waarvan ik part 1 meer kop en staart vind hebben.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 november 2019, 16:59 uur
Het is wel een bizarre battle, loting is a bitch. Mijn keuze viel net de andere kant op.
1-1
1-1
0
geplaatst: 6 november 2019, 21:57 uur
Zoals wel vaker gebruik ik dit spel om (verder) bekend te raken met het oeuvre van een band die ik potentieel wel goed vind. Juist één van de leuke elementen van dit spel.
Het is dan wel grappig om te merken dat ik wel echt enthousiast raak als ik deel 1 afspeel, maar er bij deel 2 gedeeltes inzitten die bijna op mijn zenuwen werken. En waar het dan inzit...
Hoe dan ook, duidelijk
2-3
Het is dan wel grappig om te merken dat ik wel echt enthousiast raak als ik deel 1 afspeel, maar er bij deel 2 gedeeltes inzitten die bijna op mijn zenuwen werken. En waar het dan inzit...

Hoe dan ook, duidelijk
2-3
0
geplaatst: 6 november 2019, 22:00 uur
6 This Is War --- The Poet Sniffs a Flower
Twelfth Night - This is War - YouTube
The Poet Sniffs a Flower - YouTube
Twelfth Night - This is War - YouTube
The Poet Sniffs a Flower - YouTube
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.