MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:

1-1

Coys
2-2

dix
5-3

5-4

dix
Voor de battle van vanavond raad ik iedereen aan een biertje koud te zetten....Of een borrel....

Gedaan.

dix
Dan nu de imho meest ongelukkige loting in deze eerste ronde: het monumentale Shots & Ladders versus het onaantastbare Do You Know How To Waltz? Da's haast Basinski versus Branca, ga er maar aan staan.

Ik heb een zwak voor de eerste en dat ga ik dan ook tot uitdrukking brengen. Maar als het klopt dat het langste nummer steeds wint, dan is het alleen nog maar de vraag welk ánder nummer de finale zal halen.

versus

dix
1-0

Doen jullie de rest maar

1-1 potver3

Coys
2-5

dix
Jammer! Maar begrijpelijk, conform verwachting en misschien ook wel terecht.

We gaan verder met iets om te lachen, en dan doel ik natuurlijk op When I Go Deaf.

versus

sssslastig

1-1

2-1

dix
2-4

dix
Verder ...

versus

1-0

weer zo'n moeilijke keus, favoriete nummer van het ene album tegen mijn favoriet van het andere album.

2-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:03 uur

geplaatst: vandaag om 07:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.