Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 7 februari 2020, 13:30 uur
Ben niet heel actief met deze KO bezig...Is er nu een knoop gehakt, volgende ronde, of niet? Zo ja, zou dan een van de actievere deelnemers deze taak even op zich willen nemen? Gaat denk ik sneller gezien het aantal actieve deelnemers dan wanneer ik terug ga lezen en zoeken hoe het zit. Sorry...
0
geplaatst: 7 februari 2020, 13:33 uur
Hanszel schreef:
Is er nu een knoop gehakt, volgende ronde, of niet? Zo ja, zou dan een van de actievere deelnemers deze taak even op zich willen nemen?
Is er nu een knoop gehakt, volgende ronde, of niet? Zo ja, zou dan een van de actievere deelnemers deze taak even op zich willen nemen?
De knoop is doorgehakt want het gaat tot 6 (met 1 verschil). Ik maakte er net even 7 van (even mijn voorkeur laten weten). Maar de vis wordt duur betaald dus we gaan weer snel door..
8 - Manchmal vs. Vigil in a Wilderness of Mirrors
1
geplaatst: 7 februari 2020, 13:36 uur
Dankjewel Meneer meneer,
Ik zat terug te lezen voor het geval ik het toch sneller gevonden had maar je was me voor. Ik ga gelijk over tot de volgende stem:
0 - 1
Ik zat terug te lezen voor het geval ik het toch sneller gevonden had maar je was me voor. Ik ga gelijk over tot de volgende stem: 0 - 1
0
geplaatst: 7 februari 2020, 13:38 uur
Hanszel schreef:
..Is er nu een knoop gehakt, volgende ronde, of niet?
..Is er nu een knoop gehakt, volgende ronde, of niet?
Ik geef toe, ik schrok heel even

3
geplaatst: 7 februari 2020, 13:41 uur
Opvallend hoe goed Vigil (het album, niet de user
)* het doet. In alle volgende ronden een nummer
7. Arc of the Curve vs. A Gentleman's Excuse Me
8. Manchmal vs. Vigil in a Wilderness of Mirrors
9. The Company vs. Tumbledown
10. View from the Hill vs. Waverly Steps
Fantastisch!
* Overigens OOK de user. Bedankt voor deze KO! Zo leer ik meer werk van de man kennen!!!
)* het doet. In alle volgende ronden een nummer 7. Arc of the Curve vs. A Gentleman's Excuse Me
8. Manchmal vs. Vigil in a Wilderness of Mirrors
Fantastisch!
* Overigens OOK de user. Bedankt voor deze KO! Zo leer ik meer werk van de man kennen!!!
1
Mssr Renard
geplaatst: 7 februari 2020, 14:03 uur
0-4 want de organisator eruit stemmen, kan natuurlijk niet (want dan krijg je met de mattenklop)
0
geplaatst: 7 februari 2020, 15:04 uur
Oops. 7. is al gespeeld, A gentleman's excuse me heeft ruim gewonnen.
Na 8 komt 9
1 - 0
Na 8 komt 9
1 - 0
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 februari 2020, 15:49 uur
Tja, deze is ook voor mij wel duidelijk.
6-0
6-0
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 februari 2020, 15:50 uur
0
geplaatst: 7 februari 2020, 16:19 uur
Omdat ik niet zomaar the easy way wilde kiezen en gewoon View from the Hill een puntje toedichten heb ik Waverly Steps geluisterd, want die kende ik nog niet. Helemaal. Ik denk dat ik dat vaker ga doen, mooi nummer! Echter op dit moment is het helaas niet mooi genoeg om te winnen van VFTH.
4 - 1
4 - 1
0
Mssr Renard
geplaatst: 7 februari 2020, 16:31 uur
Mooie muzikale omlijsting wat mij kippenvel geeft.
6-1
6-1
0
geplaatst: 7 februari 2020, 16:36 uur
Zo dat was m al weer. Ik verwacht rond 19.00 de halve finale te plaatsen. Zoals eerder aangegeven spelen we de finale met een poule van 5 Fish krakers!
0
geplaatst: 7 februari 2020, 16:37 uur
Hanszel schreef:
Omdat ik niet zomaar the easy way wilde kiezen en gewoon View from the Hill een puntje toedichten heb ik Waverly Steps geluisterd, want die kende ik nog niet.
Omdat ik niet zomaar the easy way wilde kiezen en gewoon View from the Hill een puntje toedichten heb ik Waverly Steps geluisterd, want die kende ik nog niet.
Nu is het sowieso wel de bedoeling om pas te stemmen op het moment dat je beide nummers kent

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.