MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:

Ben niet heel actief met deze KO bezig...Is er nu een knoop gehakt, volgende ronde, of niet? Zo ja, zou dan een van de actievere deelnemers deze taak even op zich willen nemen? Gaat denk ik sneller gezien het aantal actieve deelnemers dan wanneer ik terug ga lezen en zoeken hoe het zit. Sorry...

Hanszel schreef:
Is er nu een knoop gehakt, volgende ronde, of niet? Zo ja, zou dan een van de actievere deelnemers deze taak even op zich willen nemen?

De knoop is doorgehakt want het gaat tot 6 (met 1 verschil). Ik maakte er net even 7 van (even mijn voorkeur laten weten). Maar de vis wordt duur betaald dus we gaan weer snel door..

8 - Manchmal vs. Vigil in a Wilderness of Mirrors

Dankjewel Meneer meneer, Ik zat terug te lezen voor het geval ik het toch sneller gevonden had maar je was me voor. Ik ga gelijk over tot de volgende stem:

0 - 1

Hanszel schreef:
..Is er nu een knoop gehakt, volgende ronde, of niet?

Ik geef toe, ik schrok heel even

Opvallend hoe goed Vigil (het album, niet de user )* het doet. In alle volgende ronden een nummer

7. Arc of the Curve vs. A Gentleman's Excuse Me
8. Manchmal vs. Vigil in a Wilderness of Mirrors
9. The Company vs. Tumbledown
10. View from the Hill vs. Waverly Steps

Fantastisch!

* Overigens OOK de user. Bedankt voor deze KO! Zo leer ik meer werk van de man kennen!!!

Mssr Renard
0-4 want de organisator eruit stemmen, kan natuurlijk niet (want dan krijg je met de mattenklop)

7. Arc of the Curve vs. A Gentleman's Excuse Me

0-1

Oops. 7. is al gespeeld, A gentleman's excuse me heeft ruim gewonnen.

Na 8 komt 9

9. The Company vs. Tumbledown

1 - 0

Mssr Renard
2-0

Het is even walk over tijd geloof ik

5-0

Casartelli (moderator)
Tja, deze is ook voor mij wel duidelijk.

6-0

Casartelli (moderator)
10. View from the Hill vs. Waverly Steps

Omdat ik niet zomaar the easy way wilde kiezen en gewoon View from the Hill een puntje toedichten heb ik Waverly Steps geluisterd, want die kende ik nog niet. Helemaal. Ik denk dat ik dat vaker ga doen, mooi nummer! Echter op dit moment is het helaas niet mooi genoeg om te winnen van VFTH.

4 - 1

Arbeidsdeskundige
5-1

Mssr Renard
Mooie muzikale omlijsting wat mij kippenvel geeft.

6-1

Zo dat was m al weer. Ik verwacht rond 19.00 de halve finale te plaatsen. Zoals eerder aangegeven spelen we de finale met een poule van 5 Fish krakers!

Hanszel schreef:
Omdat ik niet zomaar the easy way wilde kiezen en gewoon View from the Hill een puntje toedichten heb ik Waverly Steps geluisterd, want die kende ik nog niet.

Nu is het sowieso wel de bedoeling om pas te stemmen op het moment dat je beide nummers kent

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:21 uur

geplaatst: vandaag om 12:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.