MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:

1-1

dix
2-1

Coys
2-2

Mag ik er nog 4-3 voor Monkey van maken?

En deze:

2-3

dix
Monkey door

Beslissende stem laatste battle welkom ...

dix
Alvast de volgende...

Voor iedereen die vindt dat Low niet meer de zeggingskracht heeft die het 20 jaar geleden had: Landslide.

Een week of wat geleden was ik in de gelukkige omstandigheid om alléén in de auto van Italië naar Duitsland te mogen rijden met onder andere Ones & Sixes in de slede. Wat een bizarre productie heeft dit nummer, waarbij de gitaren in het openingsgedeelte samen met de reverb op de drums pulserend worden weggezogen. Maar dan de finale van Landslide ... Prompt de pas genomen in plaats van de tunnel, met het volume tot een niveau waarop de Alpen voor mijn ogen verkruimelden. Sparhawk en Parker bouwden van de brokstukken een trap die tot in de hemel reikte. Wát een pracht.

versus

Zeg dix fijn verhaal over Landslide, maar eh... over In Silence heb je niets te zeggen, mooi! zullen we in stilte genieten

0-1

dix
E-Clect-Eddy schreef:
Zeg dix fijn verhaal over Landslide, maar eh... over In Silence heb je niets te zeggen

Ja, hoe ging die ook al weer

1-2

1-3

Briljant nummer idd

1-4

dix
De opkomst wordt wat ... laag.

Wellicht dat het gebulder in de volgende battle weer users wakker krijgt. De monotonie van Canada is over de hele linie luider, maar het geluidsinferno van Pissing komt bij uw gastheer vele malen harder binnen ...

versus

dix
0-2

0-3

dix
Bij deze battle lijkt zich inmiddels wel een winnaar uit te tekenen.

...maar die hier bovenaan de page wacht nog op een scheidsrechter.

Cygnus ? popstranger ? wellicht likeahurricane ?

dix schreef:
Bij deze battle lijkt zich inmiddels wel een winnaar uit te tekenen.

...maar die hier bovenaan de page wacht nog op een scheidsrechter.

Cygnus ? popstranger ? wellicht likeahurricane ?

3-4

dix
Verder met Canada versus Pissing, stand 1-4

dix
Murderer is buitencategorie, nergens vind ik Sparhawk in voordracht en vooral in tekst zó maniakaal klinken. Maar Home is óók buitencategorie, in die zin dat Low hier klinkt als allesbehalve Low. Maar daarom niet minder intrigerend.

versus

[/

Zonder twijfel 1-0

dix
2-0

Maar wel blij dat ik Home heb leren kennen.

Hele moeilijke dit. Moordnummer gaat door.

3-0

5-0

dix
Dat pleit lijkt me wel beslecht. Jammer van de ongelukkige loting van Home, maar Murderer moeten we in Augustus toch zeker nog tegenkomen.

Volgende battle, en dat is er één tussen uitersten. Het dwarse Laugh versus het intieme Holy Ghost.

versus

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:28 uur

geplaatst: vandaag om 11:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.