MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Grand Theft Auto: Vice City

zoeken in:
4. Blondie - Atomic vs. Kim Wilde - Kids in America

1-0

Misterfool
2-0

http://cps-static.rovicorp.com/3/JPG_400/MI0002/811/MI0002811873.jpg?partner=allrovi.com

Radio Espantoso

Dj: Pepe
Genre: Latin jazz

Loting:

1. Cachao - A Gozar Con Mi Combo vs. Unaesta - La Vida es Una Lenteja
2. Mongo Santamaría - Mama Papa Tu vs. Tito Puente - Mambo Gozon
3. Benny Moré - Maracaïbo Oriental vs. Alpha Banditos - The Bull Is Wrong
4. Mongo Santamaría - Me and You Baby (Picao y Tostao) vs. Xavier Cugat en zijn orkest - Jamay
5. Irakere - Aguanile vs. Eumir Deodato - Latin Flute
6. Lonnie Liston Smith - Expansions vs. Machito and his Afro-Cubans - Mambo Mucho Mambo
7. Eumir Deodato - Super Strut vs. bye
8. Tres Apenas como eso - Yo Te Mire vs. bye

Tot de vijf met een verschil van één!

1. Cachao - A Gozar Con Mi Combo vs. Unaesta - La Vida es Una Lenteja

Vrees dat ik hier niet zo veel van ken

laxus11 schreef:
Vrees dat ik hier niet zo veel van ken
Das nou juist het leuke Lex! Kunnen we een keer liedjes luisteren met z'n allen i.p.v. blind stemmen uitdelen.

Ik zit nu te swingen op La Vida es Una Lenteja en die bevalt me beter dan A Gozar Con Mi Combo.

0-1 dus.

Ook een probleem is dat ik nu op het werk zit dus dat wordt iets lastiger

1. Cachao - A Gozar Con Mi Combo vs Unaesta - La Vida es Una Lenteja

1-1

Zodra ik de zonnige klanken van de nummers hoorde bleek toch dat ook deze nummers zich in het geheugen hadden genesteld. Gisteren Vice City even afgestoft en in mijn playstation gestoken, pure nostalgie. Genieten dit.

HugovdBos schreef:
Gisteren Vice City even afgestoft en in mijn playstation gestoken, pure nostalgie. Genieten dit.
Dat ben ik ook steeds van plan . Ik vraag me alleen af of ik Vice City kan spelen op mijn Xbox 360 en zo ja of het dan ook een beetje leuk speelbaar is.

Edgar18 schreef:
(quote)
Dat ben ik ook steeds van plan . Ik vraag me alleen af of ik Vice City kan spelen op mijn Xbox 360 en zo ja of het dan ook een beetje leuk speelbaar is.

Ik heb het spel voor de ps2, maar heb hem met mijn ps3 afgespeeld. Ging prima, de resolutie viel uiteraard tegen, maar was toch weer even herinneringen ophalen. In die tijd vond ik het spel echt heel mooi, nu was dat toch wel minder, maar wat wil je ook met een spel uit 2002. Flink lopen gassen in de Cheetah en Banshee en uiteraard genoten van de muziek. Kwam ook gelijk weer het minpunt van het spel bovendrijven, dat je niet kan zwemmen, gelukkig werd dit in San Andreas goedgemaakt.

Niet zo veel naar deze zender geluisterd allemaal?

Nee, deze zender sloeg ik meestal wel over idd

2-2

Ik ook. Jammer eigenlijk, dit zijn alvast twee reuzeleuke nummers (die me inderdaad vaag bekend voorkomen, dank GTA )!

Edit: die eerste is trouwens het enige anachronisme in het spel, is namelijk uit 1994 lees ik hier net

Moeilijke keuze, ik ga dan toch maar voor het swingende Mambo Gozon.

0-1

0-3 maar eigenlijk beide niet top.

0-4

Oeps wacht, we gaan tot de 5 lees ik net. Battle 2 is nog niet gedaan. Excuses!

2. Mongo Santamaría - Mama Papa Tu vs. Tito Puente - Mambo Gozon

0-4

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 02:11 uur

geplaatst: vandaag om 02:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.