Muziek / Muziekgames / Grand Theft Auto: Vice City
zoeken in:
0
geplaatst: 26 februari 2016, 10:34 uur
http://cps-static.rovicorp.com/3/JPG_400/MI0002/811/MI0002811873.jpg?partner=allrovi.com
Radio Espantoso
Dj: Pepe
Genre: Latin jazz
Loting:
1. Cachao - A Gozar Con Mi Combo vs. Unaesta - La Vida es Una Lenteja
2. Mongo Santamaría - Mama Papa Tu vs. Tito Puente - Mambo Gozon
3. Benny Moré - Maracaïbo Oriental vs. Alpha Banditos - The Bull Is Wrong
4. Mongo Santamaría - Me and You Baby (Picao y Tostao) vs. Xavier Cugat en zijn orkest - Jamay
5. Irakere - Aguanile vs. Eumir Deodato - Latin Flute
6. Lonnie Liston Smith - Expansions vs. Machito and his Afro-Cubans - Mambo Mucho Mambo
7. Eumir Deodato - Super Strut vs. bye
8. Tres Apenas como eso - Yo Te Mire vs. bye
Tot de vijf met een verschil van één!
Radio Espantoso
Dj: Pepe
Genre: Latin jazz
Loting:
4. Mongo Santamaría - Me and You Baby (Picao y Tostao) vs. Xavier Cugat en zijn orkest - Jamay
5. Irakere - Aguanile vs. Eumir Deodato - Latin Flute
6. Lonnie Liston Smith - Expansions vs. Machito and his Afro-Cubans - Mambo Mucho Mambo
7. Eumir Deodato - Super Strut vs. bye
8. Tres Apenas como eso - Yo Te Mire vs. bye
Tot de vijf met een verschil van één!
0
geplaatst: 26 februari 2016, 10:39 uur
Das nou juist het leuke Lex! Kunnen we een keer liedjes luisteren met z'n allen i.p.v. blind stemmen uitdelen.
Ik zit nu te swingen op La Vida es Una Lenteja en die bevalt me beter dan A Gozar Con Mi Combo.
0-1 dus.
Ik zit nu te swingen op La Vida es Una Lenteja en die bevalt me beter dan A Gozar Con Mi Combo.
0-1 dus.
0
geplaatst: 26 februari 2016, 10:42 uur
Ook een probleem is dat ik nu op het werk zit dus dat wordt iets lastiger 

0
geplaatst: 26 februari 2016, 11:32 uur
1. Cachao - A Gozar Con Mi Combo vs Unaesta - La Vida es Una Lenteja
1-1
Zodra ik de zonnige klanken van de nummers hoorde bleek toch dat ook deze nummers zich in het geheugen hadden genesteld. Gisteren Vice City even afgestoft en in mijn playstation gestoken, pure nostalgie. Genieten dit.
1-1
Zodra ik de zonnige klanken van de nummers hoorde bleek toch dat ook deze nummers zich in het geheugen hadden genesteld. Gisteren Vice City even afgestoft en in mijn playstation gestoken, pure nostalgie. Genieten dit.
0
geplaatst: 26 februari 2016, 11:39 uur
HugovdBos schreef:
Gisteren Vice City even afgestoft en in mijn playstation gestoken, pure nostalgie. Genieten dit.
Dat ben ik ook steeds van plan Gisteren Vice City even afgestoft en in mijn playstation gestoken, pure nostalgie. Genieten dit.
. Ik vraag me alleen af of ik Vice City kan spelen op mijn Xbox 360 en zo ja of het dan ook een beetje leuk speelbaar is.
0
geplaatst: 26 februari 2016, 14:00 uur
Edgar18 schreef:
. Ik vraag me alleen af of ik Vice City kan spelen op mijn Xbox 360 en zo ja of het dan ook een beetje leuk speelbaar is.
(quote)
Dat ben ik ook steeds van plan
. Ik vraag me alleen af of ik Vice City kan spelen op mijn Xbox 360 en zo ja of het dan ook een beetje leuk speelbaar is. Ik heb het spel voor de ps2, maar heb hem met mijn ps3 afgespeeld. Ging prima, de resolutie viel uiteraard tegen, maar was toch weer even herinneringen ophalen. In die tijd vond ik het spel echt heel mooi, nu was dat toch wel minder, maar wat wil je ook met een spel uit 2002. Flink lopen gassen in de Cheetah en Banshee en uiteraard genoten van de muziek. Kwam ook gelijk weer het minpunt van het spel bovendrijven, dat je niet kan zwemmen, gelukkig werd dit in San Andreas goedgemaakt.
0
geplaatst: 27 februari 2016, 10:15 uur
2-2
Ik ook. Jammer eigenlijk, dit zijn alvast twee reuzeleuke nummers (die me inderdaad vaag bekend voorkomen, dank GTA
)!
Edit: die eerste is trouwens het enige anachronisme in het spel, is namelijk uit 1994 lees ik hier net
Ik ook. Jammer eigenlijk, dit zijn alvast twee reuzeleuke nummers (die me inderdaad vaag bekend voorkomen, dank GTA
)!Edit: die eerste is trouwens het enige anachronisme in het spel, is namelijk uit 1994 lees ik hier net

0
geplaatst: 28 februari 2016, 10:34 uur
0
geplaatst: 28 februari 2016, 10:38 uur
Moeilijke keuze, ik ga dan toch maar voor het swingende Mambo Gozon.
0-1
0-1
0
geplaatst: 28 februari 2016, 11:02 uur
0-4
0
geplaatst: 28 februari 2016, 11:07 uur
0
geplaatst: 28 februari 2016, 11:09 uur
Oeps wacht, we gaan tot de 5 lees ik net. Battle 2 is nog niet gedaan. Excuses!
0-4
1-0
0-4
1-0
* denotes required fields.