MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1965

zoeken in:
Zeker wel, maar ik kan dit album nergens vinden op internet en spotify om het te beluisteren. Een groter verschil met dat album van Sun Ra is volgens mij trouwens niet denkbaar.

wibro schreef:
Zeker wel, maar ik kan dit album nergens vinden op internet en spotify om het te beluisteren. Een groter verschil met dat album van Sun Ra is volgens mij trouwens niet denkbaar.

Dat album is vrij makkelijk te vinden eerlijk gezegd, maar misschien niet via de 'correcte' kanalen (al heb ik zelf in dit geval de LP...). Geeft nog maar eens aan waarom ik nooit afhankelijk wil zijn van streamingdiensten. Spotify mist enorm veel en is erg rommelig. Kan voor mij een aanvulling zijn op andere kanalen maar nooit meer dan dat. ik gebruik het bv. op het werk om dat ik daar geen andere optie heb maar enorm vaak wil ik een plaat luisteren die ik daar niet kan vinden, om nog maar te zwijgen van slechte tags (bv. jaartallen). Ik wil voor mijn 'muziekvoorraad' niet afhankelijk zijn van een of andere verre server.

Why owning music beats Apple Music and Spotify streaming services - Business Insider - uk.businessinsider.com

Maar goed, de discussie over streaming hoort hier eigenlijk niet thuis. Hoewel het interessant zou zijn om deze een keertje op MuMe te voeren (volgens mij gebeurt dat niet echt?).

10. The Who - My Generation vs The Sonics - Here Are the Sonics!

1-0

11. The Yardbirds - For Your Love vs John Coltrane - A Love Supreme

0-1

12. Bert Jansch - Bert Jansch vs Johnny Cash - Orange Blossom Special

0-1

13. Wayne Shorter - Speak No Evil vs Bob Dylan - Highway 61 Revisited

0-0

0-1

Voor mij nog altijd het beste album van Bob Dylan.

0-3

Eerste plaats in m'n top tien.
Maar die andere staat daar niet ver onder...

Gast
geplaatst: vandaag om 19:59 uur

geplaatst: vandaag om 19:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.