Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1965
zoeken in:
0
geplaatst: 8 april 2016, 11:08 uur
Zeker wel, maar ik kan dit album nergens vinden op internet en spotify om het te beluisteren. Een groter verschil met dat album van Sun Ra is volgens mij trouwens niet denkbaar. 

0
geplaatst: 8 april 2016, 11:50 uur
wibro schreef:
Zeker wel, maar ik kan dit album nergens vinden op internet en spotify om het te beluisteren. Een groter verschil met dat album van Sun Ra is volgens mij trouwens niet denkbaar.
Dat album is vrij makkelijk te vinden eerlijk gezegd, maar misschien niet via de 'correcte' kanalen (al heb ik zelf in dit geval de LP...). Geeft nog maar eens aan waarom ik nooit afhankelijk wil zijn van streamingdiensten. Spotify mist enorm veel en is erg rommelig. Kan voor mij een aanvulling zijn op andere kanalen maar nooit meer dan dat. ik gebruik het bv. op het werk om dat ik daar geen andere optie heb maar enorm vaak wil ik een plaat luisteren die ik daar niet kan vinden, om nog maar te zwijgen van slechte tags (bv. jaartallen). Ik wil voor mijn 'muziekvoorraad' niet afhankelijk zijn van een of andere verre server.
Why owning music beats Apple Music and Spotify streaming services - Business Insider - uk.businessinsider.com
Maar goed, de discussie over streaming hoort hier eigenlijk niet thuis. Hoewel het interessant zou zijn om deze een keertje op MuMe te voeren (volgens mij gebeurt dat niet echt?).
0
geplaatst: 8 april 2016, 18:53 uur
10. The Who - My Generation vs The Sonics - Here Are the Sonics!
1-0
1-0
0
geplaatst: 8 april 2016, 23:37 uur
11. The Yardbirds - For Your Love vs John Coltrane - A Love Supreme
0-1
0-1
0
geplaatst: 9 april 2016, 00:28 uur
12. Bert Jansch - Bert Jansch vs Johnny Cash - Orange Blossom Special
0-1
0-1
0
geplaatst: 9 april 2016, 10:36 uur
13. Wayne Shorter - Speak No Evil vs Bob Dylan - Highway 61 Revisited
0-0
0-0
0
geplaatst: 9 april 2016, 10:52 uur
0-3
Eerste plaats in m'n top tien.
Maar die andere staat daar niet ver onder...
Eerste plaats in m'n top tien.
Maar die andere staat daar niet ver onder...
* denotes required fields.