Muziek / Muziekgames / Hoeslink #4
zoeken in:
1
geplaatst: 4 november 2019, 15:30 uur
Ken je dat gevoel? Dat je weet dat er een hoes is die heel erg op de voorgaande lijkt, dat je hem bijna voor je ziet, en dat je toch niet op de titel kan komen?
0
geplaatst: 4 november 2019, 15:31 uur
0
geplaatst: 4 november 2019, 16:05 uur
Kramer schreef:
Ken je dat gevoel? Dat je weet dat er een hoes is die heel erg op de voorgaande lijkt, dat je hem bijna voor je ziet, en dat je toch niet op de titel kan komen?
Deze misschien?Ken je dat gevoel? Dat je weet dat er een hoes is die heel erg op de voorgaande lijkt, dat je hem bijna voor je ziet, en dat je toch niet op de titel kan komen?
0
geplaatst: 4 november 2019, 16:57 uur
Dat is hem niet. Ik vind hem er ook helemaal niet op lijken, maar dat kan ook aan mij liggen. Maar goed, niet dat het verfgeklieder van Jake Bugg nou zo'n briljante link was...
0
geplaatst: 4 november 2019, 17:56 uur
Kramer schreef:
Dat is hem niet. Ik vind hem er ook helemaal niet op lijken, maar dat kan ook aan mij liggen. Maar goed, niet dat het verfgeklieder van Jake Bugg nou zo'n briljante link was...
Hoofd, en profil, gefragmenteerd... maar was ook maar een gokje. Ik zou het zo verder niet weten.Dat is hem niet. Ik vind hem er ook helemaal niet op lijken, maar dat kan ook aan mij liggen. Maar goed, niet dat het verfgeklieder van Jake Bugg nou zo'n briljante link was...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.