Muziek / Muziekgames / Eurodance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2016, 14:28 uur
0-2 maar de eerste misschien relatief te weinig gehoord (in Nederland nauwelijks gedraaid).
0
geplaatst: 29 april 2016, 15:05 uur
11 Captain Hollywood Project - More and More vs. Marky Mark & the Funky Bunch - Good Vibrations
0
geplaatst: 29 april 2016, 16:24 uur
Slechts 1 verschil is genoeg lees ik.
12 Felix - Don't You Want Me vs. Snap! - The First, The Last, Eternity
0-1
De sereniteit/kalmte van de tweede hoor je zelden zo in dance land en van die meer chaotische/drama tracks heb je er wel zat van. Niettemin een heel goede classic vind ik 'Don't You Want Me', maar een beetje raar om een niet-eurodance track potentieel winnaar te laten worden van de Eurodance KO vind ik, dus de tweede wat mij betreft.
12 Felix - Don't You Want Me vs. Snap! - The First, The Last, Eternity
0-1
De sereniteit/kalmte van de tweede hoor je zelden zo in dance land en van die meer chaotische/drama tracks heb je er wel zat van. Niettemin een heel goede classic vind ik 'Don't You Want Me', maar een beetje raar om een niet-eurodance track potentieel winnaar te laten worden van de Eurodance KO vind ik, dus de tweede wat mij betreft.
0
geplaatst: 29 april 2016, 16:49 uur
13 Double Vision - Knockin' vs. The Shamen - Ebenezer Goode
0-1
0-1
0
geplaatst: 29 april 2016, 17:26 uur
Binnenkort komt nog een andere van Felix langs die een wat minder sterke hit tegenover zich heeft, helaas ook wat mindere track van Felix wel.
0
geplaatst: 29 april 2016, 17:38 uur
14 Shanks & Bigfoot - Sweet Like Chocolate vs. Sash! ft. Tina Cousins - Mysterious Times
0-1 beiden niet zo geweldig
0-1 beiden niet zo geweldig
* denotes required fields.