MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Eurodance KO

zoeken in:
0-2 maar de eerste misschien relatief te weinig gehoord (in Nederland nauwelijks gedraaid).

panjoe (moderator)
0-4

11 Captain Hollywood Project - More and More vs. Marky Mark & the Funky Bunch - Good Vibrations

2-2 vind de 2e veel beter, maar is voor mij geen Eurodance

2-3 als ie mee mag doen is ie genoeg Eurodance voor mij

4-3
ik start met een moeilijke

4-4

Slechts 1 verschil is genoeg lees ik.

12 Felix - Don't You Want Me vs. Snap! - The First, The Last, Eternity

0-1

De sereniteit/kalmte van de tweede hoor je zelden zo in dance land en van die meer chaotische/drama tracks heb je er wel zat van. Niettemin een heel goede classic vind ik 'Don't You Want Me', maar een beetje raar om een niet-eurodance track potentieel winnaar te laten worden van de Eurodance KO vind ik, dus de tweede wat mij betreft.

Beiden sterk, Snap wint voor mij

0-3

13 Double Vision - Knockin' vs. The Shamen - Ebenezer Goode

0-1

0-2

Eerste ook erg leuk

1-4

Tja soms moet je ook gewoon met een KO meedoen

2-4

Felix eruit.

trebremmit schreef:

Felix eruit.
Binnenkort komt nog een andere van Felix langs die een wat minder sterke hit tegenover zich heeft, helaas ook wat mindere track van Felix wel.

14 Shanks & Bigfoot - Sweet Like Chocolate vs. Sash! ft. Tina Cousins - Mysterious Times

0-1 beiden niet zo geweldig

Gast
geplaatst: vandaag om 04:39 uur

geplaatst: vandaag om 04:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.