Muziek / Muziekgames / Eurovisie Songfestival K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 8 september 2016, 17:23 uur
Ah jammer, geen tweede winst voor Alice e Battiato. Maar wederom finale en een close-call.
Zullen we de volgende keer niet 10 jaar later doen maar wat eerder?
Zullen we de volgende keer niet 10 jaar later doen maar wat eerder?

1
geplaatst: 8 september 2016, 18:56 uur
En we hebben een winnaar, France Gall is de naam die het festival in 1965 won.
Gefeliciteerd France
http://ring.cdandlp.com/musicolor/photo_grande/113836186.jpg
Verder wil ik iedereen bedanken voor het meespelen en wellicht tot volgende jaar
Gefeliciteerd France

http://ring.cdandlp.com/musicolor/photo_grande/113836186.jpg
Verder wil ik iedereen bedanken voor het meespelen en wellicht tot volgende jaar

0
geplaatst: 8 september 2016, 19:17 uur
Een prachtige compositie van Serge Gainsbourg.
Bedankt laxus11 voor dit prachtige initiatief en hopelijk idd volgend jaar opnieuw
Bedankt laxus11 voor dit prachtige initiatief en hopelijk idd volgend jaar opnieuw
0
geplaatst: 8 september 2016, 20:07 uur
Thx Lex en fijn dat i.i.g. een Franstalig nummer heeft gewonnen! 

0
Martial
geplaatst: 9 september 2016, 09:36 uur
Misschien ook eens leuk om een Nationale Songfestival K.O. te doen??
0
geplaatst: 9 september 2016, 17:35 uur
Ik zou zeggen: graag! Maar dan wel België en Nederland, want anders is de spoeling wat dun.
Gewoon alle inzendingen in de blender.
Gewoon alle inzendingen in de blender.
0
geplaatst: 9 september 2016, 22:42 uur
Bedoelen jullie dan de nationale voorrondes of gewoon alle Belgische en Nederlandse inzendingen.
0
geplaatst: 10 september 2016, 00:31 uur
Ik zou dan kiezen voor alle inzendingen eventueel aangevuld met wat hits uit de nationale voorrondes (ik ken ze uit Nederland, en niet uit België).
0
geplaatst: 10 september 2016, 00:33 uur
Niet een gedroomde winnaar maar het was erg vermakelijk! Bedankt!
0
geplaatst: 10 september 2016, 07:31 uur
aERodynamIC schreef:
Ik zou dan kiezen voor alle inzendingen eventueel aangevuld met wat hits uit de nationale voorrondes (ik ken ze uit Nederland, en niet uit België).
Lijkt me wel leuk ik ken ook wel nog een paar mooie liedjes uit de Vlaamse voorrondes. De Waalse voorrondes in zoverre die er waren nooit gevolgd.
0
geplaatst: 10 september 2016, 09:36 uur
Emile93 schreef:
Niet een gedroomde winnaar
Niet een gedroomde winnaar
Heb ik ook. Franstalige winnaar is leuk, maar ik heb andere favorieten op dat vlak. Voor mij is dit altijd een wel vermakelijk nummer geweest maar geen persoonlijke favoriet en voor de overwinning hier vin dik het net niet top genoeg.
0
geplaatst: 10 september 2016, 11:03 uur
France Gall heeft betere nummers gehad vooral op dit album
0
geplaatst: 28 april 2017, 23:57 uur
Iemand zin om er weer eentje op te starten dit jaar? *Kijkt laxus11 aan* 
Uiteraard ook met de inzendingen van dit jaar ertussen. Moet toch weer lukken? En dan wat meer rondes, want nummers genoeg lijkt me.

Uiteraard ook met de inzendingen van dit jaar ertussen. Moet toch weer lukken? En dan wat meer rondes, want nummers genoeg lijkt me.
0
geplaatst: 29 april 2017, 09:34 uur
aERodynamIC schreef:

Daar denk ik er nog ff over na maar mocht er genoeg animo zijn dan is de kans groot dat er een nieuwe ko komt

0
Martial
geplaatst: 30 april 2017, 10:51 uur
Van mij mag er wel eens een Nationale Songfestival KO komen.
0
geplaatst: 2 mei 2021, 21:03 uur
Martial schreef:
Van mij mag er wel eens een Nationale Songfestival KO komen.
Et Voilà De beste Nederlandse songfestivalinzending.Van mij mag er wel eens een Nationale Songfestival KO komen.
* denotes required fields.