Muziek / Muziekgames / Kink 1600 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 26 augustus 2016, 22:42 uur
108. Amy Winehouse - Rehab Vs. Tubeway Army - Are Friends Electric
0-1
0-1
0
geplaatst: 26 augustus 2016, 23:57 uur
109. Bush - Glycerine Vs. Cranberries - Zombie
Twee fantastische nummers!
1-0
Twee fantastische nummers!
1-0
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 00:32 uur
Twee vervelende nummers!
Ik pas want ik kan echt niet kiezen.
Ik pas want ik kan echt niet kiezen.
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 10:19 uur
110. The Gaslight Anthem - The '59 Sound Vs. Metallica - Enter Sandman
1-0
1-0
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 10:34 uur
Zombie heeft battle 109 gewonnen.
laxus had aanvankelijk geen punten ingevuld, dus gingen yeahyeahyeah en ik zonder die punten verder. Toen laxus ze toch plaatste, hebben we onze punten ook weer aangepast aan het verloop. musicfriek heeft op een of andere manier de punt van laxus bij Glycerine geteld ipv bij Zombie.
laxus had aanvankelijk geen punten ingevuld, dus gingen yeahyeahyeah en ik zonder die punten verder. Toen laxus ze toch plaatste, hebben we onze punten ook weer aangepast aan het verloop. musicfriek heeft op een of andere manier de punt van laxus bij Glycerine geteld ipv bij Zombie.
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 10:37 uur
ranboy schreef:
Er stond 2x 3-5 om 9:47, dus ja, ik ging er vanuit dat de stand 4-5 was, dus maakte ik er 5-5 van. Nu zie ik ineens dat ranboy zijn stem aangepast heeft.. Dat van laxus was me niet opgevallen.
0
geplaatst: 27 augustus 2016, 10:40 uur
1-2
Ja ik had per ongeluk mijn num lock niet aan staan, gelukkig zag ik het nog net op tijd,
Zombie dus door.
Ja ik had per ongeluk mijn num lock niet aan staan, gelukkig zag ik het nog net op tijd,
Zombie dus door.
* denotes required fields.