Muziek / Muziekgames / Knappe musici! (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juli 2017, 14:44 uur
4-2
Tsja, smaken verschillen. Ik ben meer van de chicks die er niet uitzien als mijn 14-jarige buurmeisje
Tsja, smaken verschillen. Ik ben meer van de chicks die er niet uitzien als mijn 14-jarige buurmeisje

0
geplaatst: 12 juli 2017, 15:33 uur
Titmeister schreef:
4-2
4-2
(quote)
Fijn dat je Gretz en ik weg zet als pedo's hier

0
geplaatst: 12 juli 2017, 15:47 uur
Nah, ik vermoed dat Titmeister met z'n hyperbool vooral duidelijk wilde maken dat Lauren er in zijn ogen niet veel beter uitziet dan de gemiddelde girl next door. Uiteraard oogt Lauren wel gewoon jong voor haar leeftijd, maar dat is niet de reden dat ik haar aantrekkelijk vind. 

0
geplaatst: 12 juli 2017, 16:03 uur
Precies dat, verder vind ik haar gewoon niet bepaald aantrekkelijk. Waarschijnlijk een van de minsten die nog in het spel zitten (zaten). Wat mij betreft een logische uitslag dus.
Ik zie overigens dat ze hetzelfde bouwjaar heeft als ik. Doet ze toch goed, dat jeugdig ogen
Ik zie overigens dat ze hetzelfde bouwjaar heeft als ik. Doet ze toch goed, dat jeugdig ogen

0
geplaatst: 12 juli 2017, 18:15 uur
0
geplaatst: 12 juli 2017, 21:33 uur
1
geplaatst: 13 juli 2017, 09:20 uur
Als we punten gaan aftrekken Poeha dan komen we er nooit uit 
Ik ga er vanuit dat je smaak hebt en op Lou Hayter wilde stemmen, indien niet pas je maar aan.
2-4

Ik ga er vanuit dat je smaak hebt en op Lou Hayter wilde stemmen, indien niet pas je maar aan.
2-4
1
geplaatst: 13 juli 2017, 17:32 uur
corn1holio1 schreef:
2-4

2-4
Heel vreemd dit

Waarschijnlijk omver geblazen door de schoonheid van Lou. Helaas denkt niet iedereen hier zo over.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.