MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! (K.O.)

zoeken in:
3-0

4-2

Gretz schreef:
(quote)

Niet vreemd, bizar gewoon.

Tsja, smaken verschillen. Ik ben meer van de chicks die er niet uitzien als mijn 14-jarige buurmeisje

Titmeister schreef:
4-2

(quote)

Tsja, smaken verschillen. Ik ben meer van de chicks die er niet uitzien als mijn 14-jarige buurmeisje

Fijn dat je Gretz en ik weg zet als pedo's hier

Nah, ik vermoed dat Titmeister met z'n hyperbool vooral duidelijk wilde maken dat Lauren er in zijn ogen niet veel beter uitziet dan de gemiddelde girl next door. Uiteraard oogt Lauren wel gewoon jong voor haar leeftijd, maar dat is niet de reden dat ik haar aantrekkelijk vind.

Precies dat, verder vind ik haar gewoon niet bepaald aantrekkelijk. Waarschijnlijk een van de minsten die nog in het spel zitten (zaten). Wat mij betreft een logische uitslag dus.

Ik zie overigens dat ze hetzelfde bouwjaar heeft als ik. Doet ze toch goed, dat jeugdig ogen

Enne die quote van Micha was al bij 1-3, niet bij 3-7

1-0

3-0

4-0

6_0

johannesA
2-2

1-2

Nipt, beiden aantrekkelijk

Als we punten gaan aftrekken Poeha dan komen we er nooit uit
Ik ga er vanuit dat je smaak hebt en op Lou Hayter wilde stemmen, indien niet pas je maar aan.
2-4

4-4

5-4

corn1holio1 schreef:
Als we punten gaan aftrekken Poeha dan komen we er nooit uit
Ik ga er vanuit dat je smaak hebt en op Lou Hayter wilde stemmen, indien niet pas je maar aan.
2-4

Heel vreemd dit
Waarschijnlijk omver geblazen door de schoonheid van Lou. Helaas denkt niet iedereen hier zo over.

2-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:10 uur

geplaatst: vandaag om 00:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.