Muziek / Muziekgames / Knappe musici! (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2016, 18:11 uur
Is het geen vereiste dat 'artiesten' tenminste met één nummer hier op MuMe vertegenwoordigd zijn Gretz? Ik kan van Monika niks terug vinden dus mijn stem gaat naar Janelle.
1-0
1-0
0
geplaatst: 19 juni 2016, 18:19 uur
Edgar18 schreef:
Is het geen vereiste dat 'artiesten' tenminste met één nummer hier op MuMe vertegenwoordigd zijn Gretz? Ik kan van Monika niks terug vinden dus mijn stem gaat naar Janelle.
1-0
1-0
Hoezo? Als je op de googlelink 1 klikje opzij doet, zie je allemaal video's van haar. Ik stem i.i.g. op Monika, want die vind ik aanzienlijk knapper:
1-1
0
geplaatst: 19 juni 2016, 18:30 uur
Titmeister schreef:
Hoezo? Als je op de googlelink 1 klikje opzij doet, zie je allemaal video's van haar.
Tja, ik kan ook video's van mezelf online zetten waarin ik liedjes zing. Hoezo? Als je op de googlelink 1 klikje opzij doet, zie je allemaal video's van haar.
Organisator Geert schreef het volgende:
Gretz schreef:
Iemand kan pas genomineerd worden als ze minimaal 1 studio release heeft uitgebracht.
En ik kan de studiorelease op zowel MuMe als RYM (nog) niet vinden....Iemand kan pas genomineerd worden als ze minimaal 1 studio release heeft uitgebracht.
Het interesseert me overigens geen fluit of deze persoon mee doet of niet, maar het aanhouden van de gestelde regels lijkt me wel wenselijk.
0
geplaatst: 19 juni 2016, 18:52 uur
Edgar18 schreef:
Organisator Geert schreef het volgende:
Het interesseert me overigens geen fluit of deze persoon mee doet of niet, maar het aanhouden van de gestelde regels lijkt me wel wenselijk.
(quote)
Tja, ik kan ook video's van mezelf online zetten waarin ik liedjes zing. Organisator Geert schreef het volgende:
(quote)
En ik kan de studiorelease op zowel MuMe als RYM (nog) niet vinden....Het interesseert me overigens geen fluit of deze persoon mee doet of niet, maar het aanhouden van de gestelde regels lijkt me wel wenselijk.
Een studio release kan toch ook in vorm van een single komen ipv een album? Sommige artiesten doen er tegenwoordig jaren over om een fatsoenlijk schijfje uit te brengen terwijl ze al meerdere singles hebben
0
geplaatst: 19 juni 2016, 19:38 uur
catdog schreef:
Een studio release kan toch ook in vorm van een single komen ipv een album? Sommige artiesten doen er tegenwoordig jaren over om een fatsoenlijk schijfje uit te brengen terwijl ze al meerdere singles hebben
(quote)
Mee eens, ik ken zat toffe (en knappe) artiesten die alleen nog maar singles hebben uitgebracht. Ik denk dat Geert dat ook bedoelt.
Geen idee verder of Monika wel singles heeft uitgebracht...
0
geplaatst: 19 juni 2016, 20:07 uur
Arrie schreef:
Mee eens, ik ken zat toffe (en knappe) artiesten die alleen nog maar singles hebben uitgebracht. Ik denk dat Geert dat ook bedoelt.
(quote)
Precies dit ja. Als een nummer officieel is opgenomen en de artieste in kwestie heeft het ingezongen dan mag ze deelnemen. Anders helaas niet. We moeten ergens een grens trekken.
0
geplaatst: 19 juni 2016, 20:12 uur
5-0
Ligt het aan mij of lijkt Feist wel een beetje op Eefje de Visser?
Ligt het aan mij of lijkt Feist wel een beetje op Eefje de Visser?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.