Muziek / Muziekgames / Knappe musici! (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juni 2016, 13:46 uur
2-1
Iemand een idee hoe je de google afb.-links kopieert op mobiel device? Ik vrees vooralsnog dat dat me niet gaat lukken, tussendoor-stemmen komen vaak toch niet van m'n laptop (ik heb het nu niet over die no paste link, dat is gemakkelijk daar ie bij iedere battle terugkeert-)gewoon quoten)
Iemand een idee hoe je de google afb.-links kopieert op mobiel device? Ik vrees vooralsnog dat dat me niet gaat lukken, tussendoor-stemmen komen vaak toch niet van m'n laptop (ik heb het nu niet over die no paste link, dat is gemakkelijk daar ie bij iedere battle terugkeert-)gewoon quoten)
0
geplaatst: 10 juni 2016, 14:15 uur
tbouwh schreef:
2-1
2-1
Weet niet op wat voor device je zit, maar op de meeste telefoons kun je vrij gemakkelijk tekst selecteren, kopiëren en die vervolgens weer in een ander venster plakken. Makkelijkste is om je het even kort te laten uitleggen:
Knippen, plakken en kopiëren op iPhone en iPad - iculture.nl
Sneltip: Kopiëren en plakken in Android - Google Life - googlelife.nl
0
geplaatst: 10 juni 2016, 15:10 uur
ach die eerste lijkt me wel een kinky tante en dat is ook wat waard.
4-3
4-3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.