MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! (K.O.)

zoeken in:

Beyoncé eruit? Is dit nou echt zojuist gebeurd?

catdog schreef:
Beyoncé eruit? Is dit nou echt zojuist gebeurd?

inderdaad volstrekt belachelijk!! Ik start een referendum om toch een herkansingsronde te laten plaatsvinden na deze ronde. Dan duurt het maar wat langer.....

2-2

2-4 een zeer ongelukkige battle vooral. Als ik het dan hiermee vergelijk...

hoolie55 schreef:
(quote)

inderdaad volstrekt belachelijk!! Ik start een referendum om toch een herkansingsronde te laten plaatsvinden na deze ronde. Dan duurt het maar wat langer.....

Bekendheid is nog iets anders dan knap zijn he. De ander vind ik een veel natuurlijkere schoonheid dan B. Beyoncé heeft nogal een mannelijk gezicht en iets te gespierde bouw naar mijn zin.

Moeilijk, want 2 totaal verschillende types... Ik vermoed dat Diana gaat winnen maar heb toch iets meer voor Kacy
1-0

corn1holio1 schreef:
(quote)

Bekendheid is nog iets anders dan knap zijn he. De ander vind ik een veel natuurlijkere schoonheid dan B. Beyoncé heeft nogal een mannelijk gezicht en iets te gespierde bouw naar mijn zin.

Dat klopt, maar naar mijn persoonlijke mening is het zo ongeveer de ideale vrouw. Een vrouw ook met rondingen. Iedereen heeft natuurlijk (gelukkig!) zijn eigen smaak, maar voor mij is dit dus wel een kleine schok. En of die andere een meer natuurlijke schoonheid heeft?? Ik heb van Bey ook wel foto's zonder make-up gezien en dan wordt ze er niet lelijker op. Of dat voor die andere geldt wil ik nog wel eens zien. Maar goed, het is een eerlijke stemming geweest, dus helaas. Mijn favoriete is bij deze wel gesneuveld.

3-3

Dat doe me dus echt niets, zowat van dat over-gechoriografeerd (you know what I mean) getrippel in een windtunnel.
Maar Beyoncé is ook een prachtvrouw he, laat dat duidelijk zijn.

Beyoncé had deze K.O. moeten winnen.

3-4

3-5

Beyoncé eruit, en dat zonder mijn hulp .

Hahaha.

4-1

4-2 Die Josje lijkt op Anky van Grunsven

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:02 uur

geplaatst: vandaag om 12:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.