Muziek / Muziekgames / Knappe musici! (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2016, 13:22 uur
inderdaad volstrekt belachelijk!! Ik start een referendum om toch een herkansingsronde te laten plaatsvinden na deze ronde. Dan duurt het maar wat langer.....
0
geplaatst: 12 oktober 2016, 14:05 uur
2-4 een zeer ongelukkige battle vooral. Als ik het dan hiermee vergelijk...
0
geplaatst: 12 oktober 2016, 14:39 uur
hoolie55 schreef:
inderdaad volstrekt belachelijk!! Ik start een referendum om toch een herkansingsronde te laten plaatsvinden na deze ronde. Dan duurt het maar wat langer.....
(quote)
Bekendheid is nog iets anders dan knap zijn he. De ander vind ik een veel natuurlijkere schoonheid dan B. Beyoncé heeft nogal een mannelijk gezicht en iets te gespierde bouw naar mijn zin.
0
geplaatst: 12 oktober 2016, 14:41 uur
0
geplaatst: 12 oktober 2016, 14:43 uur
Moeilijk, want 2 totaal verschillende types... Ik vermoed dat Diana gaat winnen maar heb toch iets meer voor Kacy
1-0
1-0
0
geplaatst: 12 oktober 2016, 14:50 uur
corn1holio1 schreef:
Bekendheid is nog iets anders dan knap zijn he. De ander vind ik een veel natuurlijkere schoonheid dan B. Beyoncé heeft nogal een mannelijk gezicht en iets te gespierde bouw naar mijn zin.
(quote)
Dat klopt, maar naar mijn persoonlijke mening is het zo ongeveer de ideale vrouw. Een vrouw ook met rondingen. Iedereen heeft natuurlijk (gelukkig!) zijn eigen smaak, maar voor mij is dit dus wel een kleine schok. En of die andere een meer natuurlijke schoonheid heeft?? Ik heb van Bey ook wel foto's zonder make-up gezien en dan wordt ze er niet lelijker op. Of dat voor die andere geldt wil ik nog wel eens zien. Maar goed, het is een eerlijke stemming geweest, dus helaas. Mijn favoriete is bij deze wel gesneuveld.
0
geplaatst: 12 oktober 2016, 16:03 uur
Dat doe me dus echt niets, zowat van dat over-gechoriografeerd (you know what I mean) getrippel in een windtunnel.
Maar Beyoncé is ook een prachtvrouw he, laat dat duidelijk zijn.
0
geplaatst: 12 oktober 2016, 18:27 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.