Muziek / Muziekgames / Knappe musici! (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juni 2016, 18:17 uur
Heeft Kate Hudson wel een studio-opname uitgebracht? Of is ze echt alleen actrice van beroep en heeft ze toevallig ooit eens een live cover opgenomen? In dat geval moet we haar helaas uitsluiten van deelname. Kan iemand mij dit bevestigen?
Edit: 3 nummers ingezongen voor Nine, waaronder deze. Cinema Italiano - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org. Dat is voldoende voor kwalificatie.
Edit: 3 nummers ingezongen voor Nine, waaronder deze. Cinema Italiano - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org. Dat is voldoende voor kwalificatie.
0
geplaatst: 12 juni 2016, 18:58 uur
Gretz schreef:
Heeft Kate Hudson wel een studio-opname uitgebracht? Of is ze echt alleen actrice van beroep en heeft ze toevallig ooit eens een live cover opgenomen? In dat geval moet we haar helaas uitsluiten van deelname. Kan iemand mij dit bevestigen?
Speelt ook in de tv-serie Glee en heeft daarvoor enkele nummers ingezongen, waarvan er in ieder geval één uit m'n hoofd ook is uitgebracht op cd.
0
geplaatst: 12 juni 2016, 18:59 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.