Muziek / Muziekgames / Het beste top 40 nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juli 2016, 14:22 uur
Vind Pony eigenlijk wel de beste van de 4, daarna Pure Shores en dan Toxic.
0
geplaatst: 19 juli 2016, 14:59 uur
Pony vind ik dan weer ontzettend verschrikkelijk. Die anderen zijn ook niet echt sterk, maar Pony...
9-7
9-7
0
geplaatst: 19 juli 2016, 15:02 uur
9-8
Dit had de finale moeten zijn, die andere 2 zijn wel aardig, maar hadden al lang uitgeschakeld moeten zijn.
Dit had de finale moeten zijn, die andere 2 zijn wel aardig, maar hadden al lang uitgeschakeld moeten zijn.
0
geplaatst: 19 juli 2016, 15:13 uur
Legator schreef:
10-8
Een nieuwe gebruiker? Welkom 10-8
!Misschien kun je jezelf even voorstellen. We hebben hier de laatste tijd nogal last van een indringer dus ik wil graag uitsluiten dat dit de zestiende reïncarnatie van ex-user Cured is.
0
Legator
geplaatst: 19 juli 2016, 15:28 uur
Oh, nou ik ben PIm en ben al een half jaar als gast aanwezig en wilde nu weleens lid worden.
Met vriendelijke groet.
Met vriendelijke groet.
0
geplaatst: 19 juli 2016, 15:29 uur
Legator schreef:
Oh, nou ik ben PIm en ben al een half jaar als gast aanwezig en wilde nu weleens lid worden.
Ah gelukkig! Leuk dat je mee speelt dan Oh, nou ik ben PIm en ben al een half jaar als gast aanwezig en wilde nu weleens lid worden.
!
0
geplaatst: 19 juli 2016, 15:32 uur
0
geplaatst: 19 juli 2016, 16:49 uur
johan de witt schreef:
Toxic vind ik ook wel verrassend, toch duidelijk de twee mindere nummers hier.
Toxic vind ik ook wel verrassend, toch duidelijk de twee mindere nummers hier.
Toxic is typisch zo'n nummer waarvan heel veel serieuze muziekliefhebbers (die ik spreek dan) zeggen: 'ik heb normaal niet veel met top 40-muziek (of zelfs iets tegen top 40-muziek) maar Toxic vind ik wél leuk'. Ik heb vaak opmerkingen in die trant gehoord in ieder geval. Daarom verbaast het mij niet. Heel veel mensen hebben dat als 'guilty pleasure'.
Zowel Pony als Toxic zijn wat mij betreft erg goed geproduceerd door mannen die dat sowieso erg goed kunnen: respectievelijk Bloodshy & Avant, en Timbaland. Maar met Toxic heb ik zelf dan weer niet echt een klik (die ik wel met andere Bloodshy & Avant-dingen heb). Timbaland heeft ook wel nog betere producties maar ik ben sowieso een Timbaland-liefhebber.
0
geplaatst: 19 juli 2016, 17:17 uur
0
geplaatst: 19 juli 2016, 17:37 uur
Nee, geïrriteerd over het feit dat users die een ban hebben steeds maar weer terug kunnen komen. En dat daar weinig aan te doen is.
0
geplaatst: 19 juli 2016, 17:43 uur
Iedereen verdient toch een tweede kans? Waarom 'gebanden' niet?
0
geplaatst: 19 juli 2016, 18:08 uur
johan de witt schreef:
In het geval van de user waar het hier over gaat zou het een 16e kans betekenen

0
geplaatst: 19 juli 2016, 18:08 uur
johan de witt schreef:
Niet als je al zat kansen hebt gehad na tig keren de regels hebben overtreden.
0
geplaatst: 19 juli 2016, 18:34 uur
Klopt, maar voor jou was het ongetwijfeld ook duidelijk dat ik het over een specifieke user had.
Niet over die andere groep die wel eens een grens heeft overschreden, vervolgens even moest boeten maar zich daarna gewoon netjes heeft gedragen. Daarom worden er ook eerst tijdelijke bans opgelegd.
0
geplaatst: 19 juli 2016, 21:35 uur
12-9
2. Britney Spears - Toxic vs. All Saints - Pure Shores
0-1
2. Britney Spears - Toxic vs. All Saints - Pure Shores
0-1
0
geplaatst: 19 juli 2016, 23:16 uur
3-6, jammer dat de twee beste nummer van de halve finales (en ook van de kwartfinales en 1/8-finales) gaan sneuvelen, maar ik had ze ook nooit in de finale verwacht.
* denotes required fields.