Muziek / Muziekgames / Het beste top 40 nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juli 2016, 23:30 uur
Bizarre stand. Je zou toch zeggen dat Somewhere Only We Know niet voor niets al 8 jaar steady in de MuMeLadder staat. I Got 5 on It is wel leuk, maar geen hoogvlieger in mijn ogen.
0
geplaatst: 3 juli 2016, 23:36 uur
Ik snap niet zo goed wat er bizar aan de stand zou zijn, behalve dat hiphop verrassend goed scoort voor MuMe-begrippen.
Ik vind Somewhere Only We Know best een mooi nummer, maar toch was de keuze voor Luniz voor mij vrij duidelijk. Eerder een smaakkwestie dan dat het bizar zou zijn als Luniz dit wint (waarom niet?).
Ik vind Somewhere Only We Know best een mooi nummer, maar toch was de keuze voor Luniz voor mij vrij duidelijk. Eerder een smaakkwestie dan dat het bizar zou zijn als Luniz dit wint (waarom niet?).
0
geplaatst: 3 juli 2016, 23:47 uur
Elke keer als Luniz nu voorbij komt, dan gaat de volumeknop wat harder, heerlijk nummer. Heeft me wel wat jaren gekost voordat ik het echt kon waarderen. Keane aan de andere kant heb ik wat te vaak gehoord, wel goed hoor, maar nee, voor mij was de keuze vrij snel duidelijk 

0
geplaatst: 4 juli 2016, 09:40 uur
Gaat mooi gelijk op maar nu is het tijd om Keane het beslissende zetje voor de volgende ronde te geven!
* denotes required fields.