Muziek / Muziekgames / Het beste top 40 nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juni 2016, 17:15 uur
2. Keith Sweat feat. Althena Cage - Nobody vs. Amy Macdonald - This Is the Life
5-4 dus
5-4 dus
0
geplaatst: 28 juni 2016, 17:16 uur
5-5
Jammer dat Lovestoned er al uit ligt. En met This Is the Life nu mogelijk al een tweede topper.
Jammer dat Lovestoned er al uit ligt. En met This Is the Life nu mogelijk al een tweede topper.
0
geplaatst: 28 juni 2016, 18:05 uur
Weinig, kende het niet en maakte niet meteen indruk bij eerste luisterbeurt. 

0
geplaatst: 28 juni 2016, 18:08 uur
This Is the Life is ook goed maar Nobody is nog net iets beter. Helaas is de 'No Sweat' vertegenwoordiging niet zo groot. Ik had graag nog Twisted / Montell Jordan / 702 / etc. genomineerd.
0
geplaatst: 28 juni 2016, 18:31 uur
6-5
Zegt genoeg over de hitlijsten als dit het beste van de afgelopen 20 jaar is
Zegt genoeg over de hitlijsten als dit het beste van de afgelopen 20 jaar is

0
geplaatst: 28 juni 2016, 18:32 uur
Ben absoluut geen Muse-fan, maar die andere is gewoon ronduit slecht
1-2
1-2
0
geplaatst: 28 juni 2016, 18:39 uur
Haha, wat vind je er slecht aan? Heerlijk nummer wat mij betreft.

0
geplaatst: 28 juni 2016, 19:03 uur
De refreinen van Grande zit zo'n heel irritante zeurderige ondertoon in en het refrein is gewoon lachwekkend, alsof ze na de opname geen refrein hadden en de conciërge van de opnamestudio maar wat in de microfoon hebben laten roepen. Nummer zou absoluut niet hoger dan een 3 krijgen van mij.
0
geplaatst: 28 juni 2016, 19:05 uur
Dat mag die conciërge vaker doen dan. 
Ik ben sowieso wel liefhebber van Ariana, dus wellicht hou ik juist van die zeurderige ondertoon (ik merk het zelf niet zo).

Ik ben sowieso wel liefhebber van Ariana, dus wellicht hou ik juist van die zeurderige ondertoon (ik merk het zelf niet zo).
0
geplaatst: 28 juni 2016, 19:19 uur
Titmeister schreef:
Ben absoluut geen Muse-fan
Zeg dat wel, er zijn een aantal users die ik nog nooit voor Muse heb weten stemmen in Ladders en K.O.'s, jij bent (was) daar één van. Ben absoluut geen Muse-fan

5-3
0
geplaatst: 28 juni 2016, 19:20 uur
JoaMuse schreef:

(quote)
Zeg dat wel, er zijn een aantal users die ik nog nooit voor Muse heb weten stemmen in Ladders en K.O.'s, jij bent (was) daar één van. 
Ik wist niet dat je het bijhield
maar is zeer goed mogelijk inderdaad...
0
geplaatst: 28 juni 2016, 19:20 uur
5-4
Ik denk dat ik wel eens op een nummer van Muse hun eerste album heb gestemd. Of misschien een enkele keer op Bliss of New Born. In deze K.O. zou Sing for Absolution ook nog van een aantal nummers winnen, maar dat komt vooral omdat er een paar wel hele slechte nummers meedoen.
Ik denk dat ik wel eens op een nummer van Muse hun eerste album heb gestemd. Of misschien een enkele keer op Bliss of New Born. In deze K.O. zou Sing for Absolution ook nog van een aantal nummers winnen, maar dat komt vooral omdat er een paar wel hele slechte nummers meedoen.
0
geplaatst: 28 juni 2016, 19:22 uur
Ik heb er geen bestand van hoor, zo ver gaat het niet.
Maar bij ladders met een Musenummer (of andere favorieten) in kijk ik soms wel even terug wie allemaal punten gegeven heeft, dat wel.
Maar bij ladders met een Musenummer (of andere favorieten) in kijk ik soms wel even terug wie allemaal punten gegeven heeft, dat wel.
0
johannesA
geplaatst: 28 juni 2016, 19:52 uur
6-5
4. Kelly Clarkson - Since U Been Gone vs. Drake - Hotline Bling
1-0
4. Kelly Clarkson - Since U Been Gone vs. Drake - Hotline Bling
1-0
* denotes required fields.