MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De grote 60's K.O.

zoeken in:

1-4

Beiden wel favorietjes van me (heb ze ook beiden genomineerd dacht ik).

204. Boudewijn de Groot & Ellie Nieman - Prikkebeen Vs. The Kinks - Dedicated Follower of Fashion

0-1

1-1

Prikkebeen is toch één van de beste post Picknick-nummers van BDG hoor. Oh yes he is.

3-2 Lastige

5-4 Nipt, maar toch..

205. The Motions - Wasted Words Vs. Zen - Hair

1-0

1-1 moeilijk

Gor
2-4

206. James Brown - i Got You (I Feel Good) Vs. The Seeds - Can't Seem to Make You Mine

ArthurDZ schreef:
Prikkebeen is toch één van de beste post Picknick-nummers van BDG hoor. Oh yes he is.
Hij staat toch op Picknick...

5-2

207. Scott McKenzie - San Francisco (Be Sure to Wear Flowers in Your Hair) Vs. The Kinks - You Really Got Me

0-1

Edgar18 schreef:
(quote)
Hij staat toch op Picknick...

Ach ja, dat is ook zo. Dacht plots dat het een non-album single was. Doet me eraan denken dat het alweer eventjes geleden is dat ik 'm voor het laatst geluisterd heb, gauw nog maar eens doen dan

0-4 no contest

Gast
geplaatst: vandaag om 08:51 uur

geplaatst: vandaag om 08:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.