MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De grote 60's K.O.

zoeken in:

326. The Spencer Davis Group - Gimme Some Lovin' Vs. Tony Joe White - Polk Salad Annie

1-0

327. The Human Beinz - Nobody But Me Vs. Dinah Washington - Mad About the Boy

1-0

4-5

Dit nummer is trouwens uit 1952, hoe kan het hier eigenlijk mee doen?

herman

Dat klopt, maar dit is de versie uit 1961. Is ook duidelijk te horen dacht ik. Vergelijk het maar eens met At Last van Etta James uit datzelfde jaar.

Link: DINAH WASHINGTON - MAD ABOUT THE BOY (1961 VERSION) LYRICS - songlyrics.com

328. The Beach Boys - Little Deuce Coupe Vs. Fairport Convention - She Moved Through The Fair

Ah wibro, ik wist niet dat Dinah het nog eens had opgenomen. Ik kan hier geen YouTube luisteren, dus ik trek mijn stem weer in.

327. The Human Beinz - Nobody But Me Vs. Dinah Washington - Mad About the Boy

4-4

Het ligt hier al meer dan 7 u stil

Why ???

5-4

328. The Beach Boys - Little Deuce Coupe Vs. Fairport Convention - She Moved Through The Fair

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 12:46 uur

geplaatst: vandaag om 12:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.