Muziek / Muziekgames / Party like the 80's KO
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2016, 19:53 uur
35 Michael Jackson - Beat It vs. Level 42 - Heaven in My Hands
0
geplaatst: 1 november 2016, 20:13 uur
5-0
36 Jermaine Stewart - We Don't Have to Take Our Clothes Off vs. Erasure - Sometimes
0-1
36 Jermaine Stewart - We Don't Have to Take Our Clothes Off vs. Erasure - Sometimes
0-1
0
geplaatst: 1 november 2016, 21:28 uur
37 Rip Rig + Panic - Bob Hope Takes Risks vs. R.E.M. - Computer Communication
0
geplaatst: 1 november 2016, 22:04 uur
Sorry, maar R.E.M. is ongeveer zo feestelijk als een kantoortuin op maandagochtend:
1-3
1-3
0
geplaatst: 1 november 2016, 22:18 uur
Titmeister schreef:
Sorry, maar R.E.M. is ongeveer zo feestelijk als een kantoortuin op maandagochtend:
1-3
1-3
En ik dacht dat jij zo'n italo-fan was.

Omdat de titel me totaal niks zei (en R.E.M. in deze KO me verbaasde), heb ik eens opgezocht wat dat dan voor nummer was. Even was ik verbaasd dat R.E.M. een italo-track van tien minuten had uitgebracht, tot ik besefte dat dit gewoon een heel andere artiest met dezelfde naam was. Zo leer je nog eens wat.
(kan best dat jij niet op de band doelt en het gewoon een matige italo-track vindt, dit is vooral mijn eigen verrassing)
0
geplaatst: 1 november 2016, 22:40 uur
Nou ja Italo, meer electro met bepaalde robotiaanse invloeden. Best fijn, wat lang maar toch... Ik dacht ook dat het een voor mij onbekend nummer was van Stipe en co. Ik gok dat meer mensen dat dachten en zonder te luisteren maar blind stemmen
Briljante nominatie van brooklyn die ook nog goed was voor een zeer fraaie nominatie van Elektronische Musik Aus Köln
1-4
Briljante nominatie van brooklyn die ook nog goed was voor een zeer fraaie nominatie van Elektronische Musik Aus Köln1-4
0
geplaatst: 1 november 2016, 22:56 uur
38 Proxyon - Space Travellers vs. Men Without Hats - The Safety Dance
0-1
0-1
0
geplaatst: 2 november 2016, 08:21 uur
Arrie schreef:
Omdat de titel me totaal niks zei (en R.E.M. in deze KO me verbaasde), heb ik eens opgezocht wat dat dan voor nummer was. Even was ik verbaasd dat R.E.M. een italo-track van tien minuten had uitgebracht, tot ik besefte dat dit gewoon een heel andere artiest met dezelfde naam was. Zo leer je nog eens wat.
(kan best dat jij niet op de band doelt en het gewoon een matige italo-track vindt, dit is vooral mijn eigen verrassing)
(quote)

(kan best dat jij niet op de band doelt en het gewoon een matige italo-track vindt, dit is vooral mijn eigen verrassing) Haha shit val ik hier even door de mand
was niet in staat te luisteren en was er inderdaad blind vanuit gegaan dat het een albumtrack van R.E.M. was...Edit: luister hem nu en er zijn betere dingen in het genre gemaakt, maar het is inderdaad beter dan het complete oeuvre van hun naamgenoten...
* denotes required fields.