MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2017]

zoeken in:
Onweerwolf schreef:
Heeft iemand trouwens al ergens een linkje naar de eindafrekening van StuBru gezien?

Die zijn normaal gesproken wel wat eerder maar ik kan er niets over vinden.

Alstublieft, veel goede nummers ga je er wel niet kunnen uithalen dit jaar

https://stubru.be/music/arcadefireopeenindeafrekening2017

Onweerwolf
Thnx Thomas!

Onweerwolf
Hmz, Vampire Weekend's debuut album is volgens Discogs in 2007 op de mensheid losgelaten maar volgens Wikipedia, Rate Your Music en Allmusic was het 2008.

Iemand met inzicht?

Als je op Discogs kijkt dan zie je dat 2007 een promo is geweest en de gewone releases in januari 2008, ik neem aan dat je niet uitgaat van een promo exemplaar

Onweerwolf
Ah, ik had niet gezien dat het een promo was. Waar zie jij dat precies op Discogs?

Op zich is de regel voornamelijk van praktische aard: namelijk dat een release dusdanig 'officieel' moet zijn dan je er vanuit kunt gaan dat de datum van die release na 10 jaar nog steeds op alle websites staat.

Dat is bij promo's niet altijd het geval natuurlijk. Maar ik wil een promo ook niet per definitie als officieus bestempelen.

Het is ook lastig want wat is precies een promo..?

Maar dan blijft 'M79' nog gewoon een jaartje meedoen.

https://i.imgur.com/L14NwUe_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Sorry, had m'n scherm op erg lage helderheid staan en kwam er pas achter toen ik hem al had geüpload.

Ik kan iedereen die al klaar zat voor het nomineren voor 2018 adviseren om even wat anders te gaan doen, want Onweerwolf laat ons waarschijnlijk gewoon wachten tot 19:00.

Edit: VALSTRIK!

Oh shit :O ik moet nog mijn nominaties voorbereiden :O

Gast
geplaatst: vandaag om 00:56 uur

geplaatst: vandaag om 00:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.