MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2017

zoeken in:
Vanaf 20.00 uur kunnen we weer aan de slag met nieuwe 2017 nummers.

Nog even de 'spelregels':

Elke dag om 20.00 uur plaatst iemand een nummer dat de komende 24 uur beoordeeld wordt op een schaal van 1 tot 10 (eventueel met toelichting). Degene die het volgende nummer plaatst, update ook het overzicht en berekent dus het stemgemiddelde van het vorige nummer.

Stemmen op een nummer mag na 20.00 uur door blijven gaan tot het moment er een nieuw nummer geplaatst wordt.

Heb je in de betreffende maand al eens een nummer geplaatst dan mag je vanaf 20.05 uur posten.

Aan het eind van elke maand wordt de top 10 opgemaakt en wordt aan een nieuw overzicht begonnen.

Aan het begin van het jaar is het logisch dat er nog nummers uit 2016 worden geplaatst. Probeer deze toch zo recent mogelijk te houden of plaats nummers van albums die in 2017 verschijnen.

01-01: Blackfield - Family Man (Vince Vega / / )

Zal ik het bal maar openen dan?

Misterfool
6.5

01-01: Blackfield - Family Man (Vince Vega / 10 / 6,94 )
02-01: London Grammar - Rooting for You (aERodynamIC)

London Grammar heb ik nooit goed gevonden en ook de eerste twee luisterbeurten van dit nummer zat ik me weer te ergeren maar zojuist viel er dan toch een klein kwartje.

De laatste minuut (wanneer het orkest aanzwelt) is buitengewoon genietbaar. Wel jammer dat vooral de eerste twee minuten erg matig zijn.

6,5

Dit klinkt me een beetje te pretentieus geloof ik.

5.

Misterfool
7

ze zetten nu wel erg groots in op haar stem. Jammer, het wordt een beetje te.

6,5

Ik denk dat dit op het album veel beter tot z'n recht komt, maar zo los komt het niet helemaal over.

7

De eerste twee minuten hadden korter gekund, voor de rest weer zeer genietbaar en het einde is gewoon prachtig.

8,5

Wat Vlad zegt, ben er nog niet helemaal over uit.

7,2

8,5 eerste paar luisterbeurten waren even wennen

01-01: Blackfield - Family Man (Vince Vega / 10 / 6,94 )
02-01: London Grammar - Rooting for You (aERodynamIC / 10 / 6,87)
03-01: The xx - Say Something Loving (VladTheImpaler)

8,2

Lekkerrr hoor

Valt allemaal nog een beetje tegen dit jaar voor mij
5

Gast
geplaatst: vandaag om 23:55 uur

geplaatst: vandaag om 23:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.