MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party Like the 90's KO

zoeken in:

aERodynamIC schreef:
Maar dit MSP nummer party...mwoah, dan was die ander toch toch echt wel. Maar vooruit: leve 90's alternative dan maar
Ik vind het wel een fijne meeschreeuwer. Net als Friday I'm In Love bijvoorbeeld.

1-5

211 Party Animals - Hava Naquila vs. Carl Craig - Televised Green Smoke

0-2 al is Hava Naquila wel feestelijker. Maar op Televised Green Smoke zou ik ook gaan dansen en is kwalitatief buitencategorie.

Edgar18 schreef:
5-4 er is al genoeg 90's alternative uitgeschakeld
En dus moet deze maar door? Ondanks de topictitel?

2-3

En dan is MSP nog door ook

Geef toch ook GrafGantz en Teunnis een beetje de schuld. Wel mijn bericht liken, maar niet even de moeite nemen om te stemmen

Titmeister schreef:
En dan is MSP nog door ook

Geef toch ook GrafGantz en Teunnis een beetje de schuld. Wel mijn bericht liken, maar niet even de moeite nemen om te stemmen

Andere nummer zegt me niets en ik was niet in de gelegenheid om te luisteren. Ik vind Motorcycle Emptiness overigens super, maar je bericht was te grappig om niet te liken

4-4

Al is die van Craig wel een fijne ontdekking.

4-5

212 Faithless - God Is a DJ vs. The Orb - Little Fluffy Clouds

0-0

2-1

The Orb hoor ik liever, maar vind ik niet zo partyig.

3-1

Wat Graf zegt

5-1

213 Marc Almond - The Days Of Pearly Spencer vs. Montell Jordan - Get It on Tonite

1-0

3-3

4-5

214 Mr. Oizo - Flat Beat vs. Leila K - Open Sesame

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 00:35 uur

geplaatst: vandaag om 00:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.