Muziek / Muziekgames / Party Like the 90's KO
zoeken in:
0
geplaatst: 25 februari 2017, 11:21 uur
76 Outkast - Rosa Parks vs. Spice Girls - Say You'll Be There
1-0
1-0
0
geplaatst: 25 februari 2017, 11:42 uur
4-1 uiteraard
.
Bovendien vraag ik me van bovenstaande vier stemmers af of ze ooit de laatste minuut van Rosa Parks geluisterd hebben. Zal gezellig worden op het feestje. Met elkaar een skit van meer dan een minuut luisteren...
. Bovendien vraag ik me van bovenstaande vier stemmers af of ze ooit de laatste minuut van Rosa Parks geluisterd hebben. Zal gezellig worden op het feestje. Met elkaar een skit van meer dan een minuut luisteren...
0
geplaatst: 25 februari 2017, 11:48 uur
77 Todd Terry - Let It Ride vs. Ace of Base - All That She Wants
1-0
1-0
1
geplaatst: 25 februari 2017, 11:48 uur
2-0
Edgar18 schreef:
Bovendien vraag ik me van bovenstaande vier stemmers af of ze ooit de laatste minuut van Rosa Parks geluisterd hebben. Zal gezellig worden op het feestje. Met elkaar een skit van meer dan een minuut luisteren...
Een track (laat staan albumversie) in zijn geheel draaien was niet echt een 90's-feestjesding, meen ik me te herinneren...Bovendien vraag ik me van bovenstaande vier stemmers af of ze ooit de laatste minuut van Rosa Parks geluisterd hebben. Zal gezellig worden op het feestje. Met elkaar een skit van meer dan een minuut luisteren...
1
geplaatst: 25 februari 2017, 11:57 uur
4-0
Dan is het volgende nummer allang ingemixt
Edgar18 schreef:
Dan is het volgende nummer allang ingemixt

0
geplaatst: 25 februari 2017, 12:41 uur
5-0
78 Rotterdam Termination Source - Poing vs. Vaya Con Dios - Nah Neh Nah
1-0
78 Rotterdam Termination Source - Poing vs. Vaya Con Dios - Nah Neh Nah
1-0
0
geplaatst: 25 februari 2017, 13:08 uur
5-1
79 Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck vs. Smash Mouth - All Star
0-1
79 Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck vs. Smash Mouth - All Star
0-1
0
geplaatst: 25 februari 2017, 13:12 uur
1-2
Waarschijnlijk geen partynummer voor de meesten, maar ik zou hier wel kapot op gaan. En niet eens door mij genomineerd! Smash Mouth is dan weer een gegarandeerde domper op mijn feestvreugde, wat een slechte band.
Waarschijnlijk geen partynummer voor de meesten, maar ik zou hier wel kapot op gaan. En niet eens door mij genomineerd! Smash Mouth is dan weer een gegarandeerde domper op mijn feestvreugde, wat een slechte band.
0
geplaatst: 25 februari 2017, 14:07 uur
3-4 en ook ik sluit me aan bij Arthur en Tit. Die ander is echt heel matig.
* denotes required fields.