MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party Like the 90's KO

zoeken in:
5-0

75 Madonna - Vogue vs. Information Society - Think

0-0

76 Outkast - Rosa Parks vs. Spice Girls - Say You'll Be There

1-0

4-1 uiteraard .

Bovendien vraag ik me van bovenstaande vier stemmers af of ze ooit de laatste minuut van Rosa Parks geluisterd hebben. Zal gezellig worden op het feestje. Met elkaar een skit van meer dan een minuut luisteren...

77 Todd Terry - Let It Ride vs. Ace of Base - All That She Wants

1-0

2-0

Edgar18 schreef:
Bovendien vraag ik me van bovenstaande vier stemmers af of ze ooit de laatste minuut van Rosa Parks geluisterd hebben. Zal gezellig worden op het feestje. Met elkaar een skit van meer dan een minuut luisteren...
Een track (laat staan albumversie) in zijn geheel draaien was niet echt een 90's-feestjesding, meen ik me te herinneren...

4-0
Edgar18 schreef:

Dan is het volgende nummer allang ingemixt

5-0

78 Rotterdam Termination Source - Poing vs. Vaya Con Dios - Nah Neh Nah

1-0

5-1

79 Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck vs. Smash Mouth - All Star

0-1

1-2

Waarschijnlijk geen partynummer voor de meesten, maar ik zou hier wel kapot op gaan. En niet eens door mij genomineerd! Smash Mouth is dan weer een gegarandeerde domper op mijn feestvreugde, wat een slechte band.

2-4 wat ArthurDZ zegt

3-4 en ook ik sluit me aan bij Arthur en Tit. Die ander is echt heel matig.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:24 uur

geplaatst: vandaag om 09:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.