Muziek / Nieuws / Nieuwe Releases (singles)
zoeken in:
0
geplaatst: 23 september 2019, 03:04 uur
Geen idee of dergelijke thread al bestaat, ik kon het in ieder geval niet vinden.
Omdat ik regelmatig het gevoel heb wel het één en ander te missen én omdat er vaak nieuwe singles zijn die niet bij een bestaand album horen ...
Post hier de nieuwe singles die je ontdekt hebt.
(release: 17 sep 2019)
Wat een sound. Een instant favoriet voor het eindejaarslijstje van 2019 voor mij.
Overigens leuke details voor '80s-'90s kids, helemaal aan het einde van de clip.
Omdat ik regelmatig het gevoel heb wel het één en ander te missen én omdat er vaak nieuwe singles zijn die niet bij een bestaand album horen ...
Post hier de nieuwe singles die je ontdekt hebt.
(release: 17 sep 2019)
Wat een sound. Een instant favoriet voor het eindejaarslijstje van 2019 voor mij.
Overigens leuke details voor '80s-'90s kids, helemaal aan het einde van de clip.
1
geplaatst: 27 september 2019, 07:06 uur
De Compact Disk Dummies hebben ook een nieuwe, samen met Tom Barman ...
2
geplaatst: 27 september 2019, 10:05 uur
Wellicht vind je dit ook wel een leuk topic:
MuMeAfrekening 2019 (voor persoonlijke hitlijsten)
Zie ook MuMeAfrekening - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
MuMeAfrekening 2019 (voor persoonlijke hitlijsten)
Zie ook MuMeAfrekening - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
0
geplaatst: 27 september 2019, 16:16 uur
Zeker. Ik ga er af en toe eens piepen om door lijstjes te scrollen. Maar wekelijks een eigen lijst opstellen is wat teveel voor mij. 
Deze thread is meer in de geest van 'Catch of the Day'. (StuBru) Ik hoop dat meer leden hun nieuwe ontdekkingen zullen delen.

Deze thread is meer in de geest van 'Catch of the Day'. (StuBru) Ik hoop dat meer leden hun nieuwe ontdekkingen zullen delen.
1
geplaatst: 27 september 2019, 16:19 uur
esteban schreef:
Zeker. Ik ga er af en toe eens piepen om door lijstjes te scrollen. Maar wekelijks een eigen lijst opstellen is wat teveel voor mij.
Als een hele lijst te veel is kan je ook hier elke dag een cijfer geven aan 1 nieuw nummer (en als je op tijd bent zelf een nummer posten):
Maak kennis met... 2019
0
geplaatst: 3 oktober 2019, 08:00 uur
Als ik de énige ben die hier post, heeft de thread weinig zin natuurlijk.

0
geplaatst: 4 oktober 2019, 06:38 uur
Zal jullie de komende maanden teisteren op de commerciële radio:
* denotes required fields.