MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Coil - Ape in the ambulance

zoeken in:
Voor de liefhebbers van Coil:

Het prima live-album ...and the ambulance died in his arms was uitverkocht maar is nu weer te koop op de site van hun label, Thresholdhouse.com voor slechts 8 Pond.

Voor de echte fanaten: de tweede oplage van The Ape of Naples heeft een iets gewijzigde verpakking. De fold-out leaflet is niet meer opgeplakt aan de binnenkant maar ingestoken in de hoes. Het geheel is overigens in Thailand(!) vervaardigd aldus de site.

Dit gaat VanDeGriend als muziek in de oren klinken. Ik moet er finaal naast zitten als we hem geen fanaat kunnen noemen.

Een fanaat is wellicht iets teveel eer. Niet alles vind ik geweldig en hoef ook niet alles te hebben. Maar er is een klein lijstje dat perse gescoord moet worden dus met de ruimere beschikbaarheid van Ape of Naples, hopelijk tegen acceptabele prijs, ben ik inderdaad zeer blij. 't Live album reeds in bezit (net als tig andere) Nu Musick in the dark nog. Thanks voor de info

edit: Aple of Naples besteld via de site voor een luizige 14 pond. Top tip

Nieuws van Threshold House (Coil).

Binnenkort (weer) op CD verkrijgbaar:

Musick to Play in the Dark Vol.1
Musick to Play in the Dark Vol.2
Coil-ANS
...and the Ambulance Died in his Arms
Remote Viewer (voorheen alleen op CD-R)
Black Antlers (voorheen alleen op CD-R)

Tevens digitale rereleases beschikbaar in FLAC format op de Threshold House site. Heb zowel The Ape Of Naples als The Ambulance Died in his Arms gekocht, beide top in het rustige Coil segment! Prijzen zijn idd prima, alleen voor de FLAC versies mogen ze van mij wel wat zakken (bovenstaande albums overigens enkel op cd beschikbaar).

De Coil fans die in november van vorig jaar iets te veel tijd nodig hadden om te beslissen en daardoor te laat waren om de Coil Colour Sound Oblivion DVD box te bestellen, krijgen vanaf vandaag gedurende de komende vier weken een nieuwe kans op de Threshold House site.
De Patrons Edition (200 stuks) was toen binnen 3 uur (!) uitverkocht.
Het gaat hier om een luxe, en peperdure, in Thailand geproduceerde houten box met onder meer 16 (live) dvd's. Ik ben benieuwd!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:34 uur

geplaatst: vandaag om 06:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.