MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Constellation Muziek Nacht

zoeken in:
Blijkt maar weer eens dat ik wat vaker aandacht moet besteden aan wat er zoal op de radio te beleven valt. Tussen alle bagger door gebeuren er toch wel hele mooie dingen.

Zoals de Constellation muziek nacht!

Op maandag 24 april op de Concertzender, van 01:00 tot 08:00 enkel muziek van het Constellation label. "10 Jaar Constellation gebundeld in 7 uur muziek."

Zet het in uw agenda, stel de radio alvast scherp en neem die maandag vrij! Want een beetje muziekliefhebber zal die nacht van zondag op maandag aan de radio gekluisterd zitten met de volgende ochtend onder het genot van de laatste klanken van Thee Silver Mountain Reveries een ontbijtje voor het slapengaan!

Voor meer info en de playlist:
Concertzender - Nieuwe Muziek Nacht: Constellation

Sietse
Leuk, maar ik pas toch...als ik constellation wil horen kan dat ook zonder de concert zender. Vroeger luisterde ik wel veel naar die radio zender...hebben leuke programma's over moderne muziek.

fastpulseboy
ja leuk, maar als iemand het niet kent gaat ie niet de hele nacht naar de radio zitten luisteren.
En als je het wel kent, dan speel je die platen natuurlijk op een beetje normale tijden af. Ze draaien ook niks nieuws...
ik vraag me af wie ze hier een plezier mee doen. zichzelf denk ik vooral.
ik zou pas blij worden als men nou eindelijk eens besloot om midden op de dag op radio 3 een nummer van godspeed te draaien. maar op die heugelijke dag mag ik waarschijnlijk tot in den eeuwigheid wachten.

Sietse
laten we met z'n allen gaan lobby'en...ik stel voor Sietse als DJ voor een uur midden op de dag op radio 3, laten we zeggen tussen 3 en 4 uur. Dit eenmaal.

Ik nodig dan gasten uit die allemaal een plaatje mogen uitkiezen dat gespeeld gaat worden (ik zie in dit topic al twee gegadigden)

fastpulseboy
dat zal een fijn uurtje radio worden!
kan dat niet elke dag?

Het mooiste zou een radiostation als WFMU zijn in Nederland. Maar dat zal waarschijnlijk helaas nooit gebeuren.

Sietse
denk het ook niet nee...

Gast
geplaatst: vandaag om 20:37 uur

geplaatst: vandaag om 20:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.