Kink FM dreigt van de kabel gegooid te worden!
De onafhankelijke Programmaraad Midden Noord heeft voor het voorzieningsgebied van Essent in Den Bosch en omstreken geadviseerd om Kink FM van de kabel te laten verdwijnen. Dit vanwege teleurstellende luistercijfers.
Kink FM laat weten zeer teleurgesteld te zijn over deze beslissing. Kink FM zal niet groter kunnen worden, vanwege het ontbreken van etherfrequenties. Het station is compleet afhankelijk van kabeldistributie. Daarnaast wenst de zender zich eerder toe te leggen op het bieden van een onderscheidend muzikaal dan wel inhoudelijk aanbod. Dat scoort nu eenmaal minder hoog dan mainstream/hitradio, en daar is Kink FM ook trots op.
Jij kunt ons helpen om op de Brabantse kabel te blijven, door onderstaande mail te sturen naar de Programmaraad Brabant Midden Noord:
E-Mailadres:
[email protected]
Aan: de Programmaraad Brabant Midden Noord
Ondergetekende maakt zich ernstige zorgen om het voornemen van de Programmaraad om Kink FM van de Brabantse kabel te verwijderen. In de ruim 10 jaar dat Kink FM bestaat, heeft het station zich altijd ingezet voor het verschaffen van een afwijkend muzikaal aanbod. Daarin is de zender uniek in Nederland.
Met name in Noord-Brabant kan Kink FM rekenen op een zeer trouwe luisterschare. Denk aan samenwerkingen met bijvoorbeeld de Effenaar, 013 en Paaspop Schijndel. Juist voor de muziekcultuur in de regio is Kink FM van zeer groot belang.
Daarom verzoek ik u het besluit te heroverwegen.
In de hoop dat u mijn verzoek zult honoreren verblijf ik,
Hoogachtend,
Ik woon in die regio en ik zou het ontzettend jammer vinden als dit gebeurd. De enige zender die ik serieus kan nemen qua muziekaanbod en waar ik met plezier vrijwel dagelijks naar luister.