MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / David Gilmour op TV!!!

zoeken in:
Let op, vrijdag avond laat is gitaar überheld David Gilmour te gast bij het onvolprezen muziek programma van Jools Holland (BBC 2 om ongeveer 0.30)

beruk schreef:
Let op, vrijdag avond laat is gitaar überheld David Gilmour te gast bij het onvolprezen muziek programma van Jools Holland (BBC 2 om ongeveer 0.30)

Interview, optreden..., hoelang duurt het...?

Geen idee, hij is daar al eens eerder geweest en ik verwacht 2 of 3 nummers minstens en welllicht ook nog een interview

HEt klopt dat ie daar eerder is geweest en toen speelde die 3 nummers... ik meen On an Island, Shine on en Comfortavly Numb...

...volgende week zijn de DVD opnames in Londen!

Maar wat is je bron dan? Misschien kan ik daar wat mee!

Wel gekeken toch gister? Hij was niet zo bij stem maar de muziek loog er niet om! Ik ga die nieuwe solo plaat maar eens luisteren. Twee nummers ervan met muziek wat me deed denken aan animals, achtergrond koortje met Graham Nash en David Crosby, en als toegift arnold layne met rick wright op toetsen.... en een maar geweldige solo's.

Kos
Erg goed optreden gisteren. .

Kos schreef:
Erg goed optreden gisteren. .

De warming up voor de komende dagen als de DVD wordt opgenomen....

Wat zag die Paul Simon er trouwens oud uit.
Het was net een ongeschminkte Bassie.

En nog eens niet bij stem en eerste nummer helemaal niet gerepeteerd met de band of zo, wat rammelde dat zeg!

David Gilmour is ook niet de beste zanger ooit, maar daar werd niet gerammeld, integendeel!

Als je de show nog eens wil zien:
http://www.bbc.co.uk/later/
Kan nog tot vrijdag, en er zijn vast wel slimmerikjes die dat allemaal kunnen branden....

Gast
geplaatst: vandaag om 00:23 uur

geplaatst: vandaag om 00:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.