Muziek / Nieuws / Metallica documentaire
zoeken in:
0
Joy
geplaatst: 26 mei 2006, 15:10 uur
zondag aanstaande - 21:15
ned 3
en ik bedoel natuurlijk dat bandje genaamd metallica, de docu lijkt me wel leuk om te zien
ned 3
en ik bedoel natuurlijk dat bandje genaamd metallica, de docu lijkt me wel leuk om te zien

0
geplaatst: 28 mei 2006, 19:32 uur
Ik zou hem zeker kijken vanavond, het werpt een hoop licht op het feit dat St. Anger niet zo goed uit de verf kwam voor velen. Zelf heb ik de DVD ervan met 10 uur aan materiaal, en ik moet zeggen dat het behoorlijk verhelderend is allemaal...
0
geplaatst: 28 mei 2006, 19:47 uur
Had Tom Barman niet een deel uit deze documentaire gekozen voor Zomergasten? Tenenkrommend.
0
Mojo Pin
geplaatst: 28 mei 2006, 22:23 uur
Je hoeft niets met de muziek van Metallica te hebben om deze docu te kunnen waarderen. Ik heb er ooit al eens een stukje van gezien en ik vond het toch wel vrij intrigerend om te zien hoe zo'n ooit zo succesvolle formatie stukje bij beetje uit elkaar begon te vallen.
0
geplaatst: 28 mei 2006, 22:25 uur
lebowski schreef:
Had Tom Barman niet een deel uit deze documentaire gekozen voor Zomergasten? Tenenkrommend.
tja...hij heeft weer hele andere kwaliteiten

maar die docu is heel erg verschrikkelijk erg inderdaad

0
geplaatst: 29 mei 2006, 00:43 uur
Misschien is ie verschrikkelijk voor de fans maar ik vond het wel leuk om te zien hoe het er aan toe gaat bij zo'n immens bedrijf wat het in feite is. Die kwetsbare opstelling vind ik wel verhelderend in vergelijking met al die andere 'good news' rockumentaries die je doorgaans voor je kiezen krijgt.
Het uieren over een albumtitel is alleen al mooi om te zien.
Al bij al vond ik het best fascinerend om te zien ondanks ik niet zo veel heb met Metallica, behoudens de Black Album. Dus kan ik me helemaal vinden in Mojo Pin's betoog.
Het uieren over een albumtitel is alleen al mooi om te zien.
Al bij al vond ik het best fascinerend om te zien ondanks ik niet zo veel heb met Metallica, behoudens de Black Album. Dus kan ik me helemaal vinden in Mojo Pin's betoog.
0
geplaatst: 29 mei 2006, 10:15 uur
Heb t gezien en moet eerlijk bekennen dat t me wel bleef boeien. In ieder geval best moedig om je stoere imago zo af te breken. Voor mij heeft Metallica wel wat aan sympathie gewonnen nu eigenlijk.
0
geplaatst: 29 mei 2006, 11:11 uur
gister ook gezien. Ben het met met VanDeGriend eens. Een hele eerlijke docu. Niet zo;n typische van: zie ons hiero eens stoere kerels zijn.
0
Joy
geplaatst: 29 mei 2006, 13:14 uur
ik vonnum de moeite waard
halverwege de crisis dacht ik wel, man, loop niet te zeiken, schop die zogenaamde therapeut de deur uit en ga lekker een maandje of 2 surfen zwemmen motorcrossen weetikhet
gewoon ff deruit,vakantie, lost vaak net zoveel op
maar goed, wie ben ik
ik vroeg me wel af met welke intentie de docu gemaakt werd, voor de fans alleen doe je het niet,want dat is het issue niet, het issue is de crisis
voor jezelf? waarom zou je cameras toelaten bij een proces als dit ? voegt weinig toe als je het toch niet wilt delen met de wereld
magoed, uiteindelijk is er natuurlijk verdiend aan dit project
mooi om te zien hoe de crisis werd aangepakt en doorstaan,
hoogtepuntje, Robert Trujillo,
wat een uitstraling heeft die kerel zeg

funny:
Ullrich:
wich song do u want to play?
Trujillo: i like Battery
daar kun je wel mee binnenkomen
halverwege de crisis dacht ik wel, man, loop niet te zeiken, schop die zogenaamde therapeut de deur uit en ga lekker een maandje of 2 surfen zwemmen motorcrossen weetikhet
gewoon ff deruit,vakantie, lost vaak net zoveel op
maar goed, wie ben ik

ik vroeg me wel af met welke intentie de docu gemaakt werd, voor de fans alleen doe je het niet,want dat is het issue niet, het issue is de crisis
voor jezelf? waarom zou je cameras toelaten bij een proces als dit ? voegt weinig toe als je het toch niet wilt delen met de wereld
magoed, uiteindelijk is er natuurlijk verdiend aan dit project
mooi om te zien hoe de crisis werd aangepakt en doorstaan,
hoogtepuntje, Robert Trujillo,
wat een uitstraling heeft die kerel zeg

funny:
Ullrich:
wich song do u want to play?
Trujillo: i like Battery
daar kun je wel mee binnenkomen

0
geplaatst: 29 mei 2006, 21:56 uur
ik ben halverwege in slaap gevallen
maar wat ik echt sterk vond was die fandag. Ik had me nooit zo verdiept in metallica maar ik vond hun optreden daar echt vakmanschap, elkaar eerst voor rotte vis uitmaken maar dan toch effe je kwaliteit laten zien.
maar wat ik echt sterk vond was die fandag. Ik had me nooit zo verdiept in metallica maar ik vond hun optreden daar echt vakmanschap, elkaar eerst voor rotte vis uitmaken maar dan toch effe je kwaliteit laten zien.
0
geplaatst: 29 mei 2006, 22:09 uur
Die nieuwe bassist ziet er juist niet uit. Met zijn Korn kapsel ziet hij eruit als iemand van de vervloekte Nu-metal generatie.
Bovendien kunnen witte sportsokken écht niet onder een korte broek.
Bovendien kunnen witte sportsokken écht niet onder een korte broek.
0
geplaatst: 29 mei 2006, 22:21 uur
vooral niet in combi met een metallica-shirt op een metallica concert, tsssss
0
geplaatst: 29 mei 2006, 22:23 uur
gemaster schreef:
Die nieuwe bassist ziet er juist niet uit. Met zijn Korn kapsel ziet hij eruit als iemand van de vervloekte Nu-metal generatie.
Zo klinkt St. Anger eigenlijk toch ook?...

Jammer trouwens dat een band zo kan aftakelen...
0
geplaatst: 29 mei 2006, 22:25 uur
Ik zie dat hier echte mode-mensen zitten. 
Soms verlang ik naar de tijd van de 'Grunge'...oude versleten broeken en oude houthakkersblousen...heerlijk

Soms verlang ik naar de tijd van de 'Grunge'...oude versleten broeken en oude houthakkersblousen...heerlijk

0
geplaatst: 29 mei 2006, 22:26 uur
OH JA! Jammer dat ik in dat tijdperk nogal jong was... Waarom wordt ik nou ook net aan het begin van dat tijdperk geboren... 

0
geplaatst: 29 mei 2006, 22:29 uur
Loop jij nu ook in oude versleten spijkerbroeken met houthakkersblousen dan?
0
Mojo Pin
geplaatst: 29 mei 2006, 22:29 uur
Klumpie schreef:

Chris Cornell is tegenwoordig model

0
geplaatst: 29 mei 2006, 22:31 uur
Nou nee... Ik loop eigenlijk op het moment in een metallica tshirt 
En mijn broek is ook versleten.
VOLKOMEN TOEVAL ECHT! Houthakkerblousen heb ik eigenlijk ook nog wel...
Voor als het weer in de mode komt ofzo. Vind het eigenlijk wel grappig 

En mijn broek is ook versleten.
0
Mojo Pin
geplaatst: 29 mei 2006, 22:42 uur
nevyn schreef:

0
geplaatst: 29 mei 2006, 22:45 uur

Eigenlijk ben ik vandaag zeiknat geregend op weg naar huis, 20 km zonder waterdichte jas en broek... Zocht snel wat droge kleren...
*probeert zich eruit te lullen*
En wat die houthakkersblouses terecht, laat ik zeggen dat ik tot anderhalf jaar terug eigenlijk wel in een verschrikkelijke grungefase zat
.. Fout..
0
Joy
geplaatst: 30 mei 2006, 00:37 uur
goh, een metallica topic dat omslaat in een cursus modebeeldbepaling
how funny
magoed, uitstraling zit hem wat mij betrefd niet alleen in kleding
Trujillo is een enthousiast podiumbeest en wat mij betrefd maggie zo hard rond springen als ie wil, zo lelijk mogelijke bekken trekken, zolang hij zijn spel beheerst , en dat doetie, is er nix aan de hand
ik vind hem een mooie verschijning en daar veranderd niemand iets aan

wat st anger betrefd, waarom die plaat zo ruk klinkt zit hem voor het grote deel in de zang van hetfield, zanglijnen die geen kop en staart lijken te hebben en maar zon beetje er tussenin hangen, daarbij is hij nu nuchter en durft niet meer zo hard en standvastig de door hem geschreven tekst uit te brullen, tis meer iets van, ik probeer wel maar durf niet, en over de kwaliteit van de teksten zeg ik : deathstyle?
volgende keer geef ik wellicht mijn mening over de drumpartijen

how funny

magoed, uitstraling zit hem wat mij betrefd niet alleen in kleding
Trujillo is een enthousiast podiumbeest en wat mij betrefd maggie zo hard rond springen als ie wil, zo lelijk mogelijke bekken trekken, zolang hij zijn spel beheerst , en dat doetie, is er nix aan de hand
ik vind hem een mooie verschijning en daar veranderd niemand iets aan

wat st anger betrefd, waarom die plaat zo ruk klinkt zit hem voor het grote deel in de zang van hetfield, zanglijnen die geen kop en staart lijken te hebben en maar zon beetje er tussenin hangen, daarbij is hij nu nuchter en durft niet meer zo hard en standvastig de door hem geschreven tekst uit te brullen, tis meer iets van, ik probeer wel maar durf niet, en over de kwaliteit van de teksten zeg ik : deathstyle?
volgende keer geef ik wellicht mijn mening over de drumpartijen

0
geplaatst: 31 mei 2006, 00:55 uur
Vind wel dat Metallica schandalig om is gegaan met Dave Mustaine. Heb altijd gedacht dat ie redelijk boven de onder de gordel trappende Hetfield stond.
Wel knap dat ze, dit toch ook voor hun pijnlijk stukje televisie niet eruit hebben geknipt.
Wel knap dat ze, dit toch ook voor hun pijnlijk stukje televisie niet eruit hebben geknipt.
0
Joy
geplaatst: 31 mei 2006, 21:16 uur
naja, je weet natuurlijk niet van hoed en rand, mustaine was aan druksjes, je weet niet hoe dat gegaan is, wel is het niet echt funny en subtielom daarna en jaren later ook nog in de zeik te worden genomen
pijnlijke televisie, maar van mij had het hele gesprek er wel in gemogen
mustaine lijkt me niet eens de klootzak die zoveel mensen zeggen dat ie is
pijnlijke televisie, maar van mij had het hele gesprek er wel in gemogen
mustaine lijkt me niet eens de klootzak die zoveel mensen zeggen dat ie is
0
geplaatst: 31 mei 2006, 21:21 uur
Documentaire was zeker de moeite waard
Mustaine lijkt inderdaad niet echt de klootzak die hij scheen te zijn en daarnaast verklaarde de documentaire eigenlijk waarom St Anger toch wel minder is: het enige wat de bandleden aan het doen waren was frustraties eruit rammen zonder oog te houden voor de muziek en de teksten. Verder heb ik alle vertrouwen in Trujillo als nieuwe bassist 
Mustaine lijkt inderdaad niet echt de klootzak die hij scheen te zijn en daarnaast verklaarde de documentaire eigenlijk waarom St Anger toch wel minder is: het enige wat de bandleden aan het doen waren was frustraties eruit rammen zonder oog te houden voor de muziek en de teksten. Verder heb ik alle vertrouwen in Trujillo als nieuwe bassist 
0
Bobiej
geplaatst: 11 juni 2006, 13:42 uur
Trujillo waseen feest voor het oog op 8 juni
heel knap hoe hij het volhield de hele avond te kijken alsof ie moest schijten 
heel knap hoe hij het volhield de hele avond te kijken alsof ie moest schijten 
0
Joy
geplaatst: 14 juni 2006, 10:51 uur
hij moest waarschijnlijk ook schijten maar vanwege contractuele verplichtingen was het niet toegestaan, contractje opgesteld door de heren ullrich en hetfield zelf
er scheen in te staan: schijten mag, maar alleen tussen 21 uur en 21:05
schijt je toch , en het hele podium ondr, dan ben je verplicht in dje bagger rond te blijven spelen totdat de laatste noot is gespeeld
dus, schijten op eigen risico

er scheen in te staan: schijten mag, maar alleen tussen 21 uur en 21:05
schijt je toch , en het hele podium ondr, dan ben je verplicht in dje bagger rond te blijven spelen totdat de laatste noot is gespeeld
dus, schijten op eigen risico

* denotes required fields.