MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Mir/Jim Kerr "Deep Blue Sea"

zoeken in:
In Muziek > Nieuws > MIR(jam Timmer)s debuut album onderweg! Featuring: duet met Jim Kerr...:

De eerste solo-plaat voor Mirjam "Twarres" Timmer is onderweg en verschijnt eind deze maand. Het album wordt gereleased onder haar Mirjam's nieuwe artiestennaam "MIR" (het russische woord voor "Vrede").

(afbeelding)

De CD bevat ook "The Deep Blue Sea", een duet met JIM KERR (Simple Minds).

Meer info: http://www.sparkle.be

Vandaag klein stukje gehoord van de nieuwe single van MIR (Mirjam Timmer/Twarres) en JIM KERR
Mirjam schreef het nummer omdat ze zich boos maakt over het gebruik van sonar en het verwoestende effect daarvan op o.a.walvissen.
Klinkt erg goed. Zie ook op www.mirmusic.nl voor meer informatie.
Ben ook benieuwd naar jouw mening.

Fritz

Wat die walvissen allemaal flikken, dat kan zeker wel?

Kos
Tergend slecht nummer.

Nou prachtige organismen zoals plankton worden allemaal opgegeten door die klote beesten.

dus de natuur zijn gang niet laten gaan??? en we laten alles kapot gaan onder water door zo'n sonarsysteem?

fritz jansen schreef:
dus de natuur zijn gang niet laten gaan??? en we laten alles kapot gaan onder water door zo'n sonarsysteem?

Ach..als er dieren met uitsterven worden bedreigt dan roepen de zelfde mensen: Daar moeten we iets aan doen!

ga hier verder niet over discusseren, lijkt me totaal overbodig. Jij jouw mening, ik de mijne.
p.s. je zult dan ook waarschijnlijk tegen greenpeace en andere milieuorganisaties zijn?

Als je wel verder discusseerd kom je ook te weten hoe ik er wel over denk. Daarom was je toch deze topic begonnen? Verder ben ik pro natuur! Maar tegen greenpeace inderdaad. Maar WNF steun ik dan wel weer.... Goh!

Ben de topic begonnen over het nummer Deep Blue see en waarom het geschreven is.
Heb in ieder geval liever dat een nummer geschreven wordt over feiten zoals ze zijn dan over bla bla bla en het nummer klinkt overigens goed.

Staat het onomstotelijk vast dat walvissen last hebben van die sonar dingen? Misschien hebben ze wel last de olie die in zee wordt gelekt en die nodig is voor het maken van dat cd'tje van Mirjam Timmer van Twarres.

Briljant..... wat een visie

fritz jansen schreef:
Ben de topic begonnen over het nummer Deep Blue see en waarom het geschreven is.
Heb in ieder geval liever dat een nummer geschreven wordt over feiten zoals ze zijn dan over bla bla bla en het nummer klinkt overigens goed.

Beste Fritz, ik kan me niet aan het idee ontrekken dat je je hier hebt aangemeld om de walvissen actie te promoten. Tot heden heb je 6 berichten achter gelaten. Alleen op dit topic. Geen stemmen. Was het je om de muziek te doen? Dan is er een hoop andere muziek hier te vinden om je in te verdiepen. Ik kan me ook vergissen natuurlijk!

meen toch dat dit een topic is om nieuwtjes op muziekgebied te melden. Laat ik duidelijk zijn: ik ben hier zeker niet om acties o.i.d. te promoten. Het gaat mij om het nummer van Mir en Jim Kerr, waarvan ik een stukje hoorde en wat mij aansprak.

Wel vreemd. Ik heb hier al een hele tijd geleden een post over gedaan. Toen reageerde er geen kat.

http://www.musicmeter.nl/forum/5/1199

Tja.

De single is beschikbaar in de winkel vanaf 16 juni.
Meer info: www.sparkle.be en www.mirmusic.nl

Idee spreekt me wel aan, maar waarom nou weer kerr hiervoor genomen? zet er een stevige punkband achter met niet mis te verstane teksten en wat lekkere ragmuziek

Yak
c-moon schreef:
Wel vreemd. Ik heb hier al een hele tijd geleden een post over gedaan. Toen reageerde er geen kat.

Tja.

De single is beschikbaar in de winkel vanaf 16 juni.
Meer info: www.sparkle.be en www.mirmusic.nl

Even beide topics samengevoegd.

Yak schreef:
(quote)

Even beide topics samengevoegd.

Dankjewel, YAK, het maakt dingen makkelijker

RADIO 538 "DEEP BLUE SEE" FAVORUUDSCHIJF

wil je de song Deep Blue Sea en clip beluisteren; www.mirmusic.nl

c-moon schreef:

Tja.

Toen ging het niet over walvissen. Dat is namelijk mijn stokpaardje.

fritz jansen schreef:
wil je de song Deep Blue Sea en clip beluisteren; www.mirmusic.nl

SPAM!

Je kan hem ook downloaden voor € 1,50 bij Greenpeace.nl en steunt zo ook het Ocean Defender project...

Meer hier: http://www.sparkle.be/news.htm

Zag hem voorbij komen op TMF vandaag en ik moet zeggen dat ik het niet verkeerd vond klinken. Jim Kerr kan blijkbaar ook nog anders zingen als dat hij bij Simple Minds doet.... het viel mij met name juist op hoe mooi zijn stem klonk in dit nummer.

ChrisX schreef:
Zag hem voorbij komen op TMF vandaag en ik moet zeggen dat ik het niet verkeerd vond klinken. Jim Kerr kan blijkbaar ook nog anders zingen als dat hij bij Simple Minds doet.... het viel mij met name juist op hoe mooi zijn stem klonk in dit nummer.

Ah Chrisx... Jim ddeed wel vaker duetjes hoor en ook daar klonk ie goed, denken we maar aan:

Yothu Yindi feat. Jim Kerr: Dots On The Shell
Jam & Spoon feat. Jim Kerr: Cynical Heart
Franco Battatio & Jim Kerr: Running Against The Grain
Pino Daniele & Jim Kerr: Senza Piccato

En er is natuurlijk die legendarische keer toen Jim met Bono samen zong op Rock Werchter (New Gold Dream) ...

gemaster schreef:
Wat die walvissen allemaal flikken, dat kan zeker wel?

Volgens mij kijk jij teveel cabaret

Ik zat al te wachten totdat iemand hem herkende

Kos schreef:
Tergend slecht nummer.

Niet akkoord, mooi nummer en sfeervolle clip.
Maar ja, met 'Björk' in je top10 ...

musicboy schreef:
(quote)

Wat is er mis met Björk in je top 10?

Kos
musicboy schreef:
(quote)

Kos, ben allergisch aan Björk, kan het niet helpen. Maar jij lijkt me wel een toffe kerel!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:46 uur

geplaatst: vandaag om 22:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.