Muziek / Nieuws / Tears For Fears on Night of the Proms
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juli 2006, 11:25 uur
"TEARS FOR FEARS OP NIGHT OF THE PROMS
Tears For Fears komt tijdens de Night of the Proms op het podium! “Shout, Shout, Let It All Out”, zong Tears For Fears in 1985 en hun schreeuw werd gehoord door vele jongeren die zichzelf herkenden in songs als “Change”, “Everybody Wants To Rule The World”, “Head Over Heels”, “Sowing The Seeds Of Love” en “Woman In Chains”. Het wordt zonder twijfel een blij weerzien of een ontmoeting met de heren die zo succesvol debuteerden met de single “Mad World”, die eind 2003 nog op een heel originele manier werd gecoverd door Gary Jules."
Al bijna 100.000 muziekliefhebbers zijn zeker van de partij.
De bloedmooie stem van Sharleen Spiteri van Texas, de muzikale humor van Tony Henry en nu de popklassiekers van Tears For Fears zijn drie fijne redenen om dit jaar de Night of the Proms bij te wonen. Je hebt ons woord... Night of the Proms wordt opnieuw een groot muzikaal feest!
Klik hier en bestel je ticket(s) voor de Night of the Proms on line. Je hebt geen kredietkaart nodig om te reserveren. Er wordt jou een overschrjvingsformulier toegestuurd.
Sinds 1985 flirten pop en klassiek op de Night of the Proms. En de liefde is nog steeds in volle bloei! Meer zelfs... dit jaar tilt de Night of the Proms de relatie naar een volgend niveau.
Tears For Fears komt tijdens de Night of the Proms op het podium! “Shout, Shout, Let It All Out”, zong Tears For Fears in 1985 en hun schreeuw werd gehoord door vele jongeren die zichzelf herkenden in songs als “Change”, “Everybody Wants To Rule The World”, “Head Over Heels”, “Sowing The Seeds Of Love” en “Woman In Chains”. Het wordt zonder twijfel een blij weerzien of een ontmoeting met de heren die zo succesvol debuteerden met de single “Mad World”, die eind 2003 nog op een heel originele manier werd gecoverd door Gary Jules."
Al bijna 100.000 muziekliefhebbers zijn zeker van de partij.
De bloedmooie stem van Sharleen Spiteri van Texas, de muzikale humor van Tony Henry en nu de popklassiekers van Tears For Fears zijn drie fijne redenen om dit jaar de Night of the Proms bij te wonen. Je hebt ons woord... Night of the Proms wordt opnieuw een groot muzikaal feest!
Klik hier en bestel je ticket(s) voor de Night of the Proms on line. Je hebt geen kredietkaart nodig om te reserveren. Er wordt jou een overschrjvingsformulier toegestuurd.
Sinds 1985 flirten pop en klassiek op de Night of the Proms. En de liefde is nog steeds in volle bloei! Meer zelfs... dit jaar tilt de Night of the Proms de relatie naar een volgend niveau.
0
geplaatst: 23 juli 2006, 23:57 uur
Heb je ook nieuws over de Belgische Night of the Proms?
In Duitsland hebben ze OMD gestrikt.
In Duitsland hebben ze OMD gestrikt.
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 15:03 uur
Who cares?
Ik bedoel, Night Of The Proms is het optreden voor vergane glorieën, en dan nog met een aanranding van hun nummers omwille van dat 2de-rangsorkest.
Dieptepunt voor Simple Minds: 2 optredens voor dit zogezegd culturele event.
Ik bedoel, Night Of The Proms is het optreden voor vergane glorieën, en dan nog met een aanranding van hun nummers omwille van dat 2de-rangsorkest.
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 15:08 uur
musicboy schreef:
Who cares?
Who cares?
Helemaal mee eens!
Er is 1 ding nog erger dan de Night Of The Proms, en dat is het publiek wat je daar tegen komt

(Ja, ik ben er een keer geweest. Dat is 1 van de nadelen van een commerciele functie, je moet soms tegen je wil in met klanten naar "leuke evenementen").
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 15:12 uur
[offtopic]
Mijn ex werkt in de zorg... die kon dus met haar groep syndroom-van Down-patienten naar Frans Bauer en Guus Meeuwis enzo. Heeft wel gelachen!
[/offtopic]
Maar zo zie je maar weer: elke band krijgt het publiek wat zij verdient.
Mijn ex werkt in de zorg... die kon dus met haar groep syndroom-van Down-patienten naar Frans Bauer en Guus Meeuwis enzo. Heeft wel gelachen!
[/offtopic]
0
geplaatst: 6 april 2007, 19:11 uur
Ik ben maar niet gegaan: Tenslotte speelden ze maar een paar nummers, en dat vind ik de moeite niet waard.
0
geplaatst: 7 april 2007, 11:26 uur
itchy schreef:
[offtopic]
[/offtopic]
[offtopic]
[/offtopic]
Ik ben geweest.
Maar ik was zat, het enige dat ik me nog herinner is Texas.
0
geplaatst: 15 april 2007, 17:15 uur
musicboy schreef:
Who cares?
Who cares?
Wat een ellende. Terwijl TFF toch erg leuk was. De eerste twee platen dan.
0
geplaatst: 16 april 2007, 17:11 uur
divart schreef:
(quote)
Ja, die beide platen zijn nog steeds erg leuk, geniet nog elke dag met volle teugen van hun muziek.
Tears For Fears is, en blijft, voor mij de beste groep ooit.

0
geplaatst: 16 april 2007, 17:45 uur
Ik hoop het toch niet, er is zoveel meer mooie muziek om te ontdekken.
* denotes required fields.