Muziek / Nieuws / Reünie Crowded House
zoeken in:
0
geplaatst: 24 januari 2007, 22:59 uur
Er lijkt een reünie in de maak van de overblijvende bandleden van Crowded House.
Er blijkt een tour in de steigers te staan voor het najaar en de groep zou al bevestigd zijn voor het grote Coachella festival in de VS.
als dat geen leuk nieuws is, één van 's werelds leukste en beste groepen terug !! Hopelijk komen ze ook naar Europa, want dan pik ik wel een concertje mee!
Er blijkt een tour in de steigers te staan voor het najaar en de groep zou al bevestigd zijn voor het grote Coachella festival in de VS.
als dat geen leuk nieuws is, één van 's werelds leukste en beste groepen terug !! Hopelijk komen ze ook naar Europa, want dan pik ik wel een concertje mee!
0
geplaatst: 24 januari 2007, 23:03 uur
pigne_arolla_ws schreef:
Hopelijk komen ze ook naar Europa, want dan pik ik wel een concertje mee!
Hopelijk komen ze ook naar Europa, want dan pik ik wel een concertje mee!
Ik ook, al is enige scepsis bij dit soort comebacks vaak wel gepast. Hoewel Finn natuurlijk nog altijd een fantastische stem heeft.
0
geplaatst: 26 januari 2007, 22:02 uur
Neil Finn is in feite Crowded House. Hij schreef zowat alle nummers. Hij zou zomaar drie andere muzikanten bij elkaar kunnen zoeken en bijna niemand zou het veel kunnen schelen. Scepsis lijken me dan ook niet nodig.
Over de setlist hoeft hij zich geen zorgen te maken, want er zijn maar weinig nummers die ondermaats zijn.
Over de setlist hoeft hij zich geen zorgen te maken, want er zijn maar weinig nummers die ondermaats zijn.
0
geplaatst: 26 januari 2007, 23:54 uur
Ik meen ook ergens gelezen te hebben, dat ze ook een album op zouden nemen.
0
Sheplays
geplaatst: 27 januari 2007, 00:47 uur
Volgens mij is het van belang dat broer Tim mee doet. De overige bandleden konden hem nooit vervangen in de harmoniëen met Neil.
0
geplaatst: 27 januari 2007, 00:49 uur
Sheplays schreef:
Volgens mij is het van belang dat broer Tim mee doet. De overige bandleden konden hem nooit vervangen in de harmoniëen met Neil.
Pardon?
0
Sheplays
geplaatst: 27 januari 2007, 10:44 uur
Lukas schreef:
Pardon?
(quote)
Pardon?
vocale harmoniëen! ik heb een paar live opnamen waar redelijk vals gekraait wordt in de backing...
overigens ....
quote Trouw 26/1/07:
Crowded House bevestigt tournee en album
WELLINGTON (ANP) - Crowded House brengt nog dit jaar een nieuw album uit. Zanger Neil Finn en bassist Nick Seymour hebben dat vrijdag aangekondigd, zo meldden diverse media wereldwijd. Ook hebben de heren bevestigd dat er een wereldtournee komt. ,,De tijd is er rijp voor'', aldus Finn.
Eerder deze week liet de Nieuw-Zeelandse krant Dominion Post weten dat Finn en Seymour een nieuwe drummer zoeken om de Australisch-Nieuw-Zeelandse formatie nieuw leven in te blazen. Finn houdt audities voor nieuwe drummers in Australië, Nieuw-Zeeland en de Verenigde Staten. In 2005 pleegde drummer Paul Hester zelfmoord.
Crowded House scoorde eind jaren tachtig tot begin jaren negentig hits als Weather With You en Don't Dream It's Over. De band ging elf jaar geleden uit elkaar. In 1996 gaf de groep een afscheidsconcert in Sydney voor 120.000 mensen. Neil is blijven optreden met zijn broer Tim onder de naam Finn Brothers.

unquote
0
geplaatst: 27 januari 2007, 10:52 uur
Sheplays schreef:
vocale harmoniëen! ik heb een paar live opnamen waar redelijk vals gekraait wordt in de backing...
(quote)
Nou ja, niet eens dus... Kijk maar naar mijn top 10

Maar goed, blijft leuk nieuws natuurlijk

0
Sheplays
geplaatst: 27 januari 2007, 10:55 uur
Lukas schreef:

Lukas schreef:

0
geplaatst: 27 januari 2007, 22:06 uur
Wat begon als de opnames voor een nieuwe solo-CD is door vernieuwd contact met Nick Seymour uitgedraaid op een nieuwe Crowded House plaat, zo lijkt het.
Titel zou 'Time on Earth' worden, op een releasedatum is het nog wachten.
Ben eigenlijk wel enthousiast door dit tweede Crowded House leven. Kijk al uit naar het album en hopelijk concert !
Titel zou 'Time on Earth' worden, op een releasedatum is het nog wachten.
Ben eigenlijk wel enthousiast door dit tweede Crowded House leven. Kijk al uit naar het album en hopelijk concert !
0
geplaatst: 19 mei 2007, 19:54 uur
grovonion schreef:
Zou de nieuwe plaat nog voor 2007 zijn?
Zou de nieuwe plaat nog voor 2007 zijn?
Hmmm, lijkt me erg sterk

Releasedatum is 29-06-2007
Hopelijk wordt de lijn van Together Alone doorgetrokken.
* denotes required fields.