Muziek / Nieuws / Beste verkochte albums van 2004
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2005, 22:32 uur
Hier een lijstje:
De top 3:
1. Usher, 2. Norah Jones en 3. Evanescence
U2 staat op 8, Green Day op 17, Keane op 21 en Franz Ferdinand op 39.
Josh Groban staat op 26ste en is daarmee de hoogst geëindigde artiest van wie ik nog nooit gehoord heb.
De top 3:
1. Usher, 2. Norah Jones en 3. Evanescence
U2 staat op 8, Green Day op 17, Keane op 21 en Franz Ferdinand op 39.
Josh Groban staat op 26ste en is daarmee de hoogst geëindigde artiest van wie ik nog nooit gehoord heb.
0
geplaatst: 4 januari 2005, 00:11 uur
Niet bij de beste 40. D'r is ook nooit echt een buzz rondom dat album geweest, of wel? Ik heb hem zelf ook niet (wel al hun andere...).
0
titan (crew)
geplaatst: 4 januari 2005, 13:33 uur
Ik heb niet één album uit de top 20 in mijn eigen collectie.
0
geplaatst: 4 januari 2005, 14:04 uur
herman schreef:
Niet bij de beste 40. D'r is ook nooit echt een buzz rondom dat album geweest, of wel? Ik heb hem zelf ook niet (wel al hun andere...).
Nee, dat is waar, maar ik had toch gedacht dat ze nog wel aardig wat fans hadden..
0
geplaatst: 4 januari 2005, 14:08 uur
[flauwe modus] Is er ook een beste niet-verkochte albumlijst van 2004 dan? [/flauwe modus]
0
geplaatst: 4 januari 2005, 15:32 uur
BoordAppel schreef:
Wat is daar zo raar aan?
(quote)
Wat is daar zo raar aan?
Wie is Hikaru Utada?
0
geplaatst: 4 januari 2005, 16:46 uur
herman schreef:
Geldt voor mij ook. En who the fuck zijn Tim McGraw, Ashlee Simpson, Diana Krall, Hoobastank en Gretchen Wilson?
Ik heb trouwens ook nul platen uit deze lijst.
0
geplaatst: 4 januari 2005, 16:54 uur
Een oefening voor de popquiz van komende zondag... Uit mijn hoofd:
Josh Groban: Een man die met een klassieke stem pop maakt en vooral populair is in de VS.
Tim McGraw: Amerikaanse brave countryzanger
Ashlee Simpson: Al even talent en uitstralingsloze zus van MTV-fenomeen en ex-Britney kloon Jessica Simpson. Door haar platenmaatschappij in de markt gezet als stoerder. Wordt verdacht van het niet zelf zingen van haar plaatjes,
Hoobastank: Begon als Incubus kloon, maar had vorig jaar een enorme hit met het voor radio 538 geschikte rocknummer The Reason.
Diana Krall: Iets jazzachtigs geloof ik.
Gretchen Wilson: Geen idee.
Josh Groban: Een man die met een klassieke stem pop maakt en vooral populair is in de VS.
Tim McGraw: Amerikaanse brave countryzanger
Ashlee Simpson: Al even talent en uitstralingsloze zus van MTV-fenomeen en ex-Britney kloon Jessica Simpson. Door haar platenmaatschappij in de markt gezet als stoerder. Wordt verdacht van het niet zelf zingen van haar plaatjes,
Hoobastank: Begon als Incubus kloon, maar had vorig jaar een enorme hit met het voor radio 538 geschikte rocknummer The Reason.
Diana Krall: Iets jazzachtigs geloof ik.
Gretchen Wilson: Geen idee.
0
geplaatst: 4 januari 2005, 17:02 uur
herman schreef:
Ikke wel. Sterker: ik heb hem onlangs nog live zien optreden.
Niet helemaal passend in het rijtje muziek dat ik normaliter waardeer, maar een mens mag zijn afwijkingen hebben niet waar ?!
0
geplaatst: 4 januari 2005, 17:12 uur
Bloompje schreef:
Wie is Hikaru Utada?
(quote)
Wie is Hikaru Utada?
Iemand die in de VS (en ongetwijfeld Japan) vast heel populair is en in Europa totaal onbekend. Heb een nummer van haar, geproduceerd door de Neptunes.
0
geplaatst: 4 januari 2005, 18:11 uur
BoordAppel schreef:
Iemand die in de VS (en ongetwijfeld Japan) vast heel populair is en in Europa totaal onbekend. Heb een nummer van haar, geproduceerd door de Neptunes.
(quote)
Ik heb nog drie nummers die door Timbaland zijn geproduceerd, waaronder het heerlijke Exodus '04
0
geplaatst: 5 januari 2005, 02:37 uur
Jij gaat vast wel goed scoren bij die quiz, als ik dit zo zie, SBB 
Ik verwar haar altijd met Dayna Kurtz, die ik veel beter vind.

Ik verwar haar altijd met Dayna Kurtz, die ik veel beter vind.

0
geplaatst: 5 januari 2005, 10:46 uur
Word_Play schreef:
Ik heb nog drie nummers die door Timbaland zijn geproduceerd, waaronder het heerlijke Exodus '04
Dat nummer, Let Me Give You My Love en...?
0
geplaatst: 5 januari 2005, 11:42 uur
0
geplaatst: 5 januari 2005, 14:30 uur
0
geplaatst: 5 januari 2005, 17:57 uur
Bloompje schreef:
Welke quiz?
(quote)
Welke quiz?
De popquiz van aankomende zondag, waar hij het over had. Ik weet niet welke quiz dat precies is.
0
geplaatst: 5 januari 2005, 18:41 uur
[boulevardmodus]Ook de huidige partner van Elvis Costello[/boulevardmodus]
0
geplaatst: 5 januari 2005, 21:09 uur
Ah die quiz. Die in Tivoli in samenwerking met Culturele Zondagen. Had graag meegedaan, maar moet werken...
0
geplaatst: 5 januari 2005, 21:40 uur
Ik doe zondag toevallig mee met een Popquiz in Den Bosch met drie dertigers. Ik mag als jonkie alle vragen die betrekking hebben op de jaren '90 goed beantwoorden. Als dat maar goed gaat.
:P
0
geplaatst: 5 januari 2005, 22:23 uur
herman schreef:
Ik doe zondag toevallig mee met een Popquiz in Den Bosch met drie dertigers. Ik mag als jonkie alle vragen die betrekking hebben op de jaren '90 goed beantwoorden. Als dat maar goed gaat.
:PDie Quiz bedoel ik. Ik ben daar ook. En met ambitie.
0
geplaatst: 6 januari 2005, 02:04 uur
Ik heb geen idee wat het niveau daarvan is. Ik heb wel een paar keer mee gedaan met de Nationale en ben daar een keer 8ste ofzo geworden (lag meer aan mijn teammaats dan aan mij).
0
geplaatst: 6 januari 2005, 08:44 uur
herman schreef:
Ik heb geen idee wat het niveau daarvan is. Ik heb wel een paar keer mee gedaan met de Nationale en ben daar een keer 8ste ofzo geworden (lag meer aan mijn teammaats dan aan mij).
Het is waarschijnlijk te ver voor de meesten van jullie, maar op zaterdag 21 mei organiseer ik voor de 2de keer de Stardust Popquiz in Kortrijk (B).
(Zachary Glass zal waarschijnlijk present zijn, want die woont hier maar 20km vandaan)
Ploegjes van vier, 10 EURO per ploeg inschrijving, een mooie prijs voor iedereen.
Geïnteresseerden sturen mij een PM en dan stuur ik de antwoorden van vorig jaar eens door.
De quiz wordt ivg met vorig jaar iets publieksvriendelijker, dwz dat wordt iets minder mijn eigen smaak opdringen als het ware

De rondes zullen wel origineler zijn dan vorig jaar.
0
geplaatst: 6 januari 2005, 16:42 uur
Ha, als Belg zou ik graag meedoen, maar de trein is zo duur...Heeft er iemand een auto?
0
geplaatst: 24 maart 2005, 16:13 uur
ik heb uit de hele lijst die van avril lavigne,evanescence,dido,britney spears(greatest hits)!
* denotes required fields.