MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Britten geven bekende artiesten op voor Songfestival

zoeken in:
In Groot-Brittanie nemen maar liefst 5 bekende artiesten het tegen elkaar op, en hun doel is uitkomen voor Groot Brittanie bij het Songfestival!

- Justin Hawkes (bekend van The Darkess)
- Liz McClarnon (ex-atomic kitten)
- Big Brovaz (bekend van Now flow)
- Scooch
- Cindy ( een nieuw deelnemer)

Welke artiest maakt het beste kans op de titel?

Van mij mag Justin Hawkes winnen, hoewel ik nooit naar het songfestival kijk en er zeer weinig aan vind

Jammer dat het toch geen Morrissey is geworden

Ik heb het via een bron, op de tv zender EEN , dan teletekst 810!!

Wie het ook wordt, eerlijk gezegd, zal het me worst wezen...
Ik kijk toch nooit
BelZum Zero pointzz of nie ;-D

Al geef ik toe dat mocht het om een vocalist gaan die me kan bekoren (zoals Morrissey, die het uiteindelijk niet doet) ik gaarne een uitzondering had gemaakt !!

Maarre... Justin Hawkins: ach....
Liz Mc.. : erh? .
Van Now Flow en/of Scooch heb ik nog nooit gehoord moet ik bekennen....

Big brovaz had een hit een paar jaar geleden hiermee, het kan Nu flow ook zijn

*San* schreef:
Big brovaz had een hit een paar jaar geleden hiermee, het kan Nu flow ook zijn

Het doet geen belletjes rinkelen, maar het is ongewtijfeld mijn "ding" niet

haha oke!

Ik vind Liz McClarnon wel een goede zangeres. Ze heeft een cover gemaakt van Woman in Love. een prima plaat hoor!! Maar eigenlijk is deze single overal geflopt. Maar i vind haar een goede kanidaat voor het Songfestival!

handsome_devil
Hey geen Morrissey. Hoef ik het verder ook niet meer te volgen.

Wie of Wat is Scooch dan?!

Een of andere bekende artiest van vroeger!

*Laura*
aERodynamIC schreef:
Jammer dat het toch geen Morrissey is geworden

Ja, dat was inderdaad heel fijn geweest. Maar volgend jaar wil Jarvis Cocker meedoen, dat lijkt me toch ook iets om naar uit te kijken!

Nu Flow van Big Brovaz, voor wie het vergeten was. (Ik varwacht veel "oh dat nummer" bij de mensen thuis nu).

Kop had trouwens beter kunnen zijn "Artiesten op hun retour en bijna vergeten eendagsvliegen doen wanhopige poging hun carriere te redden met het songfestival".

Kop had trouwens beter kunnen zijn "Artiesten op hun retour en bijna vergeten eendagsvliegen doen wanhopige poging hun carriere te redden met het songfestival".[/quote]

haha!!

Waarom doet Morrissey niet mee?

starbright boy schreef:
Kop had trouwens beter kunnen zijn "Artiesten op hun retour en bijna vergeten eendagsvliegen doen wanhopige poging hun carriere te redden met het songfestival".

Daar ben ik het volledig mee eens! Ik had toch wel even andere groepen in gedachten toen ik de topictitel zag...

Waarom Morrissey niet mee doet? Waarschijnlijk net op tijd bij zinnen gekomen.

Oldfart schreef:
Waarom Morrissey niet mee doet? Waarschijnlijk net op tijd bij zinnen gekomen.

Ach, nu mogen ze het in de UK doen met een slechte rip-off van de Vengaboys (dan weet je al genoeg hoe erg het wel niet moet zijn )
Maakt verder toch geen moer uit want ze staan standaard in de finale......

Gast
geplaatst: vandaag om 12:00 uur

geplaatst: vandaag om 12:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.