MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / FreeBass (Hook, Rourke, Mani)

zoeken in:
tondeman
Aldus de NME-site:

Freebass working with 'great' frontmen | News | NME.COM

[modknip nieuwsbericht]

Klinkt allemaal heel mooi.
Maar het is nu 2009 en ik heb nog geen noot gehoord, helaas.
Klinkt zeer interessant dat wel

Don't believe the hype!

album is zeker in de planning en Peter Hook vertelde laatst dat hun zanger is Gary Briggs geworden die ook in de band Haven zit

er is misschien ook mogelijkheid dat Billy Corgan van Smashing Pumpkins ook vocals levert aan een track

Net zoals Peter Hook (met zijn nieuwe project FREE BASS), zijn de andere leden van NEW ORDER ook bezig met een nieuwe band, en dan wel BAD LIEUTENANT ...

Sinds 2007 is Bernard Sumner (ex Joy Division, New Order & Electronic), Stephen Morris (ex Joy Division & New Order) en recente New Order gitarist Phil Cunningham samen aan het werken met Alex James (BLUR) als BAD LIEUTENANT met hun debut album dat rond Oktober 2009 uit zal komen.

klinkt interessant, maar zou ook wel eens een grote sisser kunnen worden, hopelijk wordt het een interessant project

Freebass op MySpace Music – Gratis gestreamde MP3’s, foto’s en Videoclips

Hier 2 tracks van Freebass, die dus niet gebruikt zijn op het album.
Klinkt wel aardig neworderly:D
Ik ben zelf ook een bassist, dus dan blijft dit heel interessant.

Cloud schreef:
Freebass op MySpace Music – Gratis gestreamde MP3’s, foto’s en Videoclips

Hier 2 tracks van Freebass, die dus niet gebruikt zijn op het album.
Klinkt wel aardig neworderly:D
Ik ben zelf ook een bassist, dus dan blijft dit heel interessant.

grappig ... ik zie op die webpage dat ze Paul Kehoe hebben op drums. Hij zat in de mid jaren 90 in een band dat ik ook bij betrokken was ... its a small world!

Hmm na een aantal nummers van de ep gehoord te hebben, valt het me gedeeltelijk tegen.
De basgitaren zijn gaaf, maar de 'zangers' zijn jammer. Ik vond Bernard Sumner ook niet geweldig, maar die probeert het tenminste.
Ik heb gewoon een zwak voor de stijl van Hooky, dus de cd ga ik zeker luisteren.

Het albums is inmiddels gelekt, maar het valt helaas erg tegen. Weinig memorabele momenten.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:10 uur

geplaatst: vandaag om 03:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.