MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Ticketservice: Sterke stijging servicekosten

zoeken in:
Het bedrijf Ticketservice zal vanaf 1 mei 2007 een drastische stijging van hun servicekosten doorvoeren. Dit zegt Ticketservice woordvoerder Bart van der Blakel in een interview met het dagblad Sp!ts. In het interview, dat maandag zal verschijnen, blijkt er aan het verbeteren van het serviceniveau naar de klant een duidelijk prijskaartje hangt. Van der Blakel is ervan overtuigd dat dit geen negatieve gevolgen zal hebben voor de kaartverkoop.

Lees verder:
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=3482

Ook MuziekAgenda bericht hiervan:
http://www.muziekagenda.nl/pages/main.asp?page=501&newsarticle=278

Ja ik las het vanochtend ook al. Pff, alsof het nog niet duur genoeg is.

Geloof er geen zak van, zal wel 1 april grap zijn. Het leuke van hun service kosten is wel altijd dat je op geen enkele wijze daadwerkelijk service hoeft te verwachten.

Ik probeer zelf altijd zoveel mogelijk ticketservice te omzeilen door mijn kaarten bij de zaal zelf te kopen.

en gelukkig:

"== DIT NIEUWSBERICHT BETREFT EEN 1 APRIL GRAP (niet te serieus nemen, dus) == "

dus.. Weet niet of dit nou leuk te noemen is.. Maarja, gelukkig is het niet waar

klik

bubbachups schreef:

Ik probeer zelf altijd zoveel mogelijk ticketservice te omzeilen door mijn kaarten bij de zaal zelf te kopen.

Het jammere is dat je bij veel zalen (zoals De Boerderij in Zoetermeer) geen kaarten meer bij de zaal zelf kan kopen.
Enkel op de avond zelf (als er nog kaarten over zijn), maar dan zijn de kaarten weer duurder dan gewoon in de voorverkoop. Het zou dus eerlijker zijn als ze de servicekostenprijs gewoon in de prijs van het kaartje meenemen (net zoals bij de vliegtickets nu verplicht is) want alternatieven zijn er toch niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:22 uur

geplaatst: vandaag om 10:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.