MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Sterrenhuwelijk

zoeken in:
Ashlee Simpson en Pete Wentz ( Fall out boy) gaan trouwen,

Nadat Pete klaar was met zijn optreden tijdens het 'Live Aid' concert ging hij door de knietjes.

"De verlovingsring was prachtig!" jubelt een vriendin van het stel.

Ashlee was helemaal verrast toen Pete haar ten huwelijk vroeg en ze wilde hun verloving zo lang mogelijk geheim houden. Ashlee heeft van dichtbij gezien hoe de pers een breuk sloeg in het huwelijk van zuslief Jessica en Nick Lachey, en wil dit niet zelf meemaken.

Het wordt een traditionele bruiloft met alleen wat vrienden en familie.

Wat vinden jullie ervan?

*San* schreef:
Wat vinden jullie ervan?

Dat je dit nieuws ook gewoon op de desbetreffende artiestenpagina's had kunnen plaatsen.

Dit maakt echt mijn dag mag ik wel zeggen...

Xel
tot tranen geroerd.

Ben benieuwd wat Homer ervan vindt.

Sterrenhuwelijk?

Yvonne Keeley van de Star Sisters heeft ooit een hit gehad met If I Had Words; samen met Scott Fitzgerald. De clip stelde een huwelijk voor.

To The Point; iemand ten huwelijk vragen is altijd leuk. Van mij mogen ze.

Sheplays
Tja wat vind ik er van?

Het feit dat ze verrast was en het zo lang mogelijk geheim wil houden zegt wat mij betreft genoeg. Ze kende die vent helemaal niet en die komt daar out of the blue vol adrenaline na een concert op de grond liggen.

De vriendin zei het treffend: de verlovingsring wás prachtig maar ja, dat was voor dat ie werd weggesmeten.

De pers stond met bijlen klaar om een breuk te slaan dus niemand mocht dichtbij komen.

Een traditioneel dom mutsje verhaal.

Dat vind ik ervan.

Oh wat *sgattig*!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:21 uur

geplaatst: vandaag om 15:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.