Muziek / Nieuws / Bearforce 1
zoeken in:
0
geplaatst: 17 augustus 2007, 12:58 uur
0
Mojo Pin
geplaatst: 17 augustus 2007, 16:11 uur
Ik heb de clip net bekeken. Zijn die mannen toevallig homoseksueel?
0
geplaatst: 17 augustus 2007, 18:44 uur
Op zich is camp leuk, maar dan moet het wel goed gedaan worden: dat vind ik hier toch echt niet het geval.
Ik snap echt de fuzz niet die nu aan het ontstaan is (en ook in het buitenland schijnt).
Ik snap echt de fuzz niet die nu aan het ontstaan is (en ook in het buitenland schijnt).
0
geplaatst: 17 augustus 2007, 18:55 uur
Dat miste ik nog deze zomer, naast het goede weer: een ongelovelijk foute zomerhit 

0
geplaatst: 17 augustus 2007, 19:30 uur

*zucht* zo wordt er weer een compleet verkeerd beeld gecreeerd over gays.. Jammer hoor..

Zo kunnen Aero en ik ook net zo goed een groepje gaan beginnen: De Metermiepjes. Zet een vette bas erin en een gejatte sample uit de jaren 70/80 en men heeft een hit.
En tot overmaat van ramp begint vandaag dat Popstar-programma ook nog eens, wil iemand me even neerschieten?

0
geplaatst: 20 augustus 2007, 20:46 uur
Ik wil jullie best managen Music en Aero. Neem eens contact met me op.
0
geplaatst: 20 augustus 2007, 20:56 uur
HiLL schreef:
Musicfriek is afgekort doorgaans Friek, HiLL. Zijn grap hier is overigens nu al legendarisch. Daar valt niet meer tegenaan te managen.
0
titan (crew)
geplaatst: 20 augustus 2007, 20:59 uur
musicfriek schreef:
Zo kunnen Aero en ik ook net zo goed een groepje gaan beginnen: De Metermiepjes.
Zo kunnen Aero en ik ook net zo goed een groepje gaan beginnen: De Metermiepjes.
Mag ik ook meedoen dan?

Dan is dit leuker dan Bearforce 1:
de huidige nummer 1 in Zweden
0
geplaatst: 20 augustus 2007, 21:08 uur
Lukas schreef:
Musicfriek is afgekort doorgaans Friek, HiLL. Zijn grap hier is overigens nu al legendarisch. Daar valt niet meer tegenaan te managen.
(quote)

0
geplaatst: 20 augustus 2007, 21:32 uur
titan schreef:
Mag ik ook meedoen dan?
(quote)
Mag ik ook meedoen dan?

Leuker? De choreografie is hooguit beter

Staat dit echt op 1 daar?
0
geplaatst: 20 augustus 2007, 21:42 uur
Dat vroeg ik me jaar geleden ook af over Boten Anna van Basshunter. We weten allemaal hoe dat is afgelopen...

0
geplaatst: 20 augustus 2007, 21:49 uur
Haha rol hier echt van mn stoel van het lachen, wat slecht man, :lol:
0
geplaatst: 23 september 2007, 22:03 uur
Bearforce1 wil voor Nederland meedoen aan het Eurovisie Songfestival. Dat heeft het management van de groep laten weten.
De mannen van Bearforce1 zijn niet de enige geïnteresseerden voor uitzending naar het songfestival. Ook Gerard Joling, Mick Harren en Spinvis hebben al laten weten geïnteresseerd te zijn in deelname.
Spinvis zou willen samenwerken met Jeroen Flamman (van het duo Solo, ook bekend onder de naam J Perkin).
De mannen van Bearforce1 zijn niet de enige geïnteresseerden voor uitzending naar het songfestival. Ook Gerard Joling, Mick Harren en Spinvis hebben al laten weten geïnteresseerd te zijn in deelname.
Spinvis zou willen samenwerken met Jeroen Flamman (van het duo Solo, ook bekend onder de naam J Perkin).
0
geplaatst: 23 september 2007, 22:24 uur
Ze waren bij de Coen en Sander show ook reclame aan het maken voor een invaller tijdens wat shows in oktober. Nu staan beide heren toch al niet zo bekend om hun goede muzikale smaak maar waarom moet deze goedkope hype ook weer aan de man gebracht worden. Zo typisch Nederlands...zo uitermate goedkoop.
Hopelijk waait dit snel over, maar ik vrees het ergste.
Hopelijk waait dit snel over, maar ik vrees het ergste.
0
geplaatst: 24 september 2007, 16:42 uur
aERodynamIC schreef:
Bearforce1 wil voor Nederland meedoen aan het Eurovisie Songfestival. Dat heeft het management van de groep laten weten.
Ach, weetje, zolang het maar werkt vind ik het al lang goed. Ieder jaar met flauwe artiesten komen als Edsillia en binnen de ''Eurovisie-lijntjes'' teken werkt gewoon niet meer. We halen zelfs de finale er niet meer mee. Opvallen moeten we en wie weet dat dit met Bearforce1 zal gaan lukken. Ik ben het er overigens mee eens dat dit nummer niet per definitie geweldig is, maar van kansloosheid wil ik ook weer niet spreken.
Overigens is gebleken uit onderzoek (ik ben het er niet helemaal mee eens) dat er veel homoseksuelen en immigranten naar het Songfestival kijken. Als dat het geval is zouden we met zowel Bearforce1 alsook Gerard Joling een bescheiden kans kunnen maken om in ieder geval in de finale te belanden. Spinvis vind ik leuk, maar is denk ik niet voor het Eurovisie geschikt om Nederland te vertegenwoordigen.
0
geplaatst: 24 september 2007, 17:24 uur
Justinx schreef:
Overigens is gebleken uit onderzoek (ik ben het er niet helemaal mee eens) dat er veel homoseksuelen en immigranten naar het Songfestival kijken. Als dat het geval is zouden we met zowel Bearforce1 alsook Gerard Joling een bescheiden kans kunnen maken om in ieder geval in de finale te belanden.
Overigens is gebleken uit onderzoek (ik ben het er niet helemaal mee eens) dat er veel homoseksuelen en immigranten naar het Songfestival kijken. Als dat het geval is zouden we met zowel Bearforce1 alsook Gerard Joling een bescheiden kans kunnen maken om in ieder geval in de finale te belanden.
Dat betwijfel ik ten zeerste omdat veel homo´s echt niks met dit bandje hebben en veel artiesten die homo zijn eindigden erg laag in het verleden (het staat daar dus totaal los van).
Waarom zou je als homo een homo-artiest moeten supporteren nietwaar.
Dat dit bij voorbaat al opvalt is een feit en dat is mooi meegenomen maar meer ook niet. Het blijft één grote loterij. Het maakt mij ook allemaal niet meer uit of deze bagger mee gaat doen of één van Nederlands meest originele artiesten van dit moment: Spinvis.
Qua kansen weet je het namelijk toch niet.
0
Jornaquin
geplaatst: 24 september 2007, 18:40 uur
Ik weet niet of jij weleens in de Kereweer komt.
0
geplaatst: 24 september 2007, 18:55 uur
Jornaquin schreef:
Wel? Ga je er een optreden verzorgen dit weekend?
Niet te veel zuipen vooraf, want met een borrel te veel en op je pumps ga je dat niet redden op de bar

0
Jornaquin
geplaatst: 24 september 2007, 19:11 uur
Hahahah, ik bedoelde dat daar alleen maar van dat foute soort muziek gedraaid word. Ik vind het wel een prachtige tent overigens.
0
geplaatst: 24 september 2007, 19:14 uur
Heel erg fout ja. Je moet behoorlijk dronken zijn, maar dan is het wel leuk. Ben daar dus ook een keer stronlazerus vandaan gekomen en dat was toch ook niet echt leuk meer (krijg je als je van alles door elkaar drinkt). Laten we zeggen: als je aangeschoten bent is het feest daar 
Paul de Leeuw en andere bekenden kwamen (komen?) er regelmatig.
Ik ben er al heel lang niet meer geweest. Die Bearforce1 zal ongetwijfeld een klapper zijn in de Keerweer.

Paul de Leeuw en andere bekenden kwamen (komen?) er regelmatig.
Ik ben er al heel lang niet meer geweest. Die Bearforce1 zal ongetwijfeld een klapper zijn in de Keerweer.
0
Jornaquin
geplaatst: 24 september 2007, 19:38 uur
Ik ben pas 2x geweest ofzo, toen was ik ook nogal dronken. Maar ik moet zeggen dat ik wel vreselijk gelachen heb daar. Het enige nadeel is dat er ook wel een paar van die viespeuken rondlopen die denken dat ze iedere gozer kunnen versieren
.
.
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 13:40 uur
Bearforce1 is te gek.. Aanstaande zaterdag ga ik ze eens live bekijken in Tilburg tijdens de dance classix..Er zijnen al vele kaarten verkocht te zijn.. Er zijn dus vast meer fans..
Wie gaan er nog meer?
Wie gaan er nog meer?
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 20:30 uur
aERodynamIC schreef:
Michiel Flamman bedoel je neem ik aan, niet die dude van Flamman & Abraxas

0
geplaatst: 21 december 2007, 18:10 uur
Dacht je alles al gehad te hebben, komen ze met deze video:
(En die site ken ik niet hoor
)
(En die site ken ik niet hoor
)* denotes required fields.