MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Presale popconcerten op het web door Mojo

zoeken in:
Sheplays
Mojo Concerts is vandaag een website gestart waarop kaartjes voor popconcerten verkrijgbaar zijn vòòr de officiële verkoop van start gaat. Belangstellenden kunnen gratis lid worden van de website.
www.livenation.nl
Bron: Het Parool

Volkomen belachelijk. Kun je nog meer gaan betalen voor een goede plek bij een concert. Wat een uitmelkerij zeg. Ze zakken er maar in daar bij Mojo.

Wij hebben een paar weken geleden 12 uur voor het postkantoor gezeten voor kaarten voor Springsteen in het Gelredome op 30/11.
En ja wij waren nr.1 en ja wij hadden wereldplaatsen.
Tot vorige week !!!!!!!
Mojo besloot het aantal plaatsen uit te breiden met 15.000 plaatsen, waardoor het podium naar achter wordt geplaatst. Zitten wij opeens ergens ver weg van het podium. Heb je dan 12 uur voor in de rij gezeten.
Als goedmakertje mochten de gedupeerde nieuwe kaarten kopen op 20 oktober in de nieuwe voorverkoop en de oude (slechtere) kaarten deze week inleveren. Je krijgt alleen je reserveringskosten niet terug. Dus die betaal je dan 2x.
Op onze vraag of wij dan op voorhand onze kaarten mochten omruilen kregen wij te horen dat dat administratief niet mogelijk was. Slikken of stikken. Dus opnieuw naar de voorverkoop en dubbele reserveringskosten.
Jullie zullen je kunnen voorstellen dat ik KOTS van Mojo.
Doordat er nu 15.000 plaatsen meer worden verkocht komt er ook meer geld binnen, terwijl de productiekosten hetzelfde blijven.
MAAR KAARTEN GOEDKOPER MAKEN ........ ik dacht het NIET

Wat een ratten!

Voor mij steeds meer reden om weg te blijven bij de grotere optredens. Doe mij dan maar de kleine optredens in zaaltjes als Rotown. Altijd een goede plek en zelden boven de 10 euro. Kaarten aan de zaal zelf halen en je hebt ook al geen last van reserveringskosten.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:28 uur

geplaatst: vandaag om 01:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.